Arve28 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tenkte å skaffe meg Nec 2510A som dukker opp i juni nå. Bør jeg fjerne Plextor sin CD-brenner eller setter jeg den som slave og Nec 2510A som Master. Har også en DVD-rom på slave. Har mange plasser i Chiefteck hightoweret, men har bare en ATA100 kabel igjen. Skal jeg siden ha en HD fjerner jeg bare Plextor brenneren. MEn kan den foreløpig stå eller kan denne lager trøbell for Nec 2510A? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg ville ha fjernet DVD-ROMen. Den trenger du overhodet ikke etter at du får en DVD-brenner som gjør jobben. En Plextor CD-brenner er alltid god å ha. -KRiB out- Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Visst det er kjente problemer med enhetenes sin IDE konfigurering så vil dette være oppgitt i manualen. Uansett vil produsentene ha sin enhet som Master. Det jeg foreslår er at du prøver deg fram. Ta den enheten som du kommer til å bruke mest som master. Funker ikke dette bra så bytter du litt og prøver deg fram. Det blir mange optiske stasjoner her. Velg bort DVD-ROM'en. Den vil bare oppta en molex plugg og en IDE kanal. Endret 28. mai 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå