Gå til innhold

Blackmesa HL²

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må også jeg dessverre si det jeg hater se folk skrive. Problemet er at dette faktisk er gammelt nytt. Svært gammelt. Personlig har jeg aldri fått "OLD!!!" slengt i trynet siden jeg faktisk tar meg tid til å søke på dette forumet først, samt at jeg sjekker hvor gammel den orginale Worklog'en er. Det kan gi en pekepinne på om det kanskje er posta om det før på detta forumet. Er den sånn passe gammel kan man nemlig regne med at det er posta både to og tre ganger her. Men nok om dette nå! Håper de det gjelder har lært noe, slik at de slipper å bli plaga med OLD!!!-kommentarer i fremtiden =)

Lenke til kommentar
Jeg har sett den her to ganger før på forumet, men jeg roper ikke ut "*OLD*" fordet. Kan ikke bare de osm har sett det før ignorere det og la folk som ikke har sett det før nyte det? :hrm:

Så du mener at forumet bør oversvømmes av dobbelt- og tippelposting? Jeg mener at det bør være noe et hvert forum bør unngå da det bare fører til masse unødvendig rot og krangling slik som nå. Det er så enkelt å søke på det aktuelle temaet og i stedet bumpe en gammel tråd som omhandler det samme. Jeg rettferdigjør på ingen måte at noen her roper ut OLD!!! og er negative og kranglevorne. Dette er også noe som bør kunne unngås i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...