astlo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 bare lurte på om noen viste om noen bra og billige internet linjer bortsett fra NGT og "Telenor". skal ha ny internet siden jeg flytter og vil ha litt bedre laste speed Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 skal du ha ny internet ? Tenkt til å bygge det opp selv da eller ? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dersom du har mulighet til å få lyse så er det å anbefale Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dersom du har mulighet til å få lyse så er det å anbefale Jepp... kongelinje... selv med 2/2 mb... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men da må du vell bo i Stavanger- området Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men da må du vell bo i Stavanger- området Nei, Lyse sin løsning bygges ut mange plasser i landet. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Ownersbuy.no gir deg 2.2 linje for 548kr mnd eller 3.0 linje for 698kr. (+ mobiltellerskritt ned til 38øre, svært billige sponsede telefoner med samme abbonement, gratis aksjer, 35% rabatt på dekk og batteri, 59% på steamdusj, garantert billigere bilforsikring, billigst fasttelefon, gratis mastercard ++) Hehe... jeg har ingen tilknyttning til de annet enn at jeg er en svært fornøyd kunde der. Du kan ikke annet enn å spare penger ved å melde deg inn. Sparte 4000 på 98-civicen min Endret 28. mai 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
astlo Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 tror du det er noen mulighet for og få Lyse i Skien ? har faktisk sjekka de ut tidligere men trodde det var bare for Rogaland. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 tror du det er noen mulighet for og få Lyse i Skien ?har faktisk sjekka de ut tidligere men trodde det var bare for Rogaland. Det er i såfall ditt lokale e-verk som du må spørre, Lyse bygger ikkje ut utover Rogaland men endel lokale kraftselskaper videreselger Lyse på sitt eget fibernett. Det pleier og være masse ståhei i de områdene hvor slik bygges ut så har du ikke hørt noe om slikt så er det neppe tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå