Azton Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei. Har nettop anskaffet meg et "nytt" skjermkort. Det vil si en oppgradering fra mitt tidligere Creative GF3 Ti200 til et MSI GF4 Ti4400. På mitt gamle GF3 hadde jeg en S-VHS TV-utgang, men jeg vet ikke hvilken type det er på den nye? Har laget et par illustrasjoner for å vise hva jeg mener: Ny Gammel Noen som vet navnet på den nye kabelen / overgangen jeg må kjøpe? - Azton Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Edit; Do'h.. Lære meg å lese... Endret 27. mai 2004 av BeFs Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Pleier å følge med en omformer som passer med utgangen på skjermkortet som du igjen kobler videre til tven.. du får høre med personen du kjøpte kortet av da om han/hun har den. Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det ser ut til å være en japansk S-VIDEO (ikke s-vhs ) kontakt. Tviler på a du får non overgang hvis det ikke fulgte med. Prøv å knekk av plast biten inni på en europeisk s-video og se om du får bilde...Lykke til. Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Begge er svhs utganger.Det er en del varianter ute å går. Det følger som oftest med en overgang til compositt video ut. Compositt video og + audioL/R kan jo kobles til nær sagt hva det skal være.Vet du om kortet ditt har tv-inn også? Det er det eneste som gir mening til de ekstra pinnene i mini-din kontakten på ti4400 kortet. Det kan tenkes at produsenten har funnet det hensiktsmessig å benytte kun mini-din kontakt med komplett inn/ut-kontaktsett på samtlige kort som standard, uavhengig av om kortet har støtte for hele dette potensialet eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det ser ut til å være en japansk S-VIDEO Lenke til kommentar
petterg Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du må ha et adapter. Mulig du kan få tak i det på Clas Ohlson. Hvis ikke må du kontakte noen som har solgt det kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå