.Tv.Neo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Oppgave behandling i XP funker ikke lenger! Har sett over alt, vet noen av dere kossen eg fikser d? Kommer bare opp en feilmelding med : Oppgavebehandling er deaktivert av administratoren. Trenger hjelp fort. Takk på forhånd. mvh. Stian Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det ser ut som du ikke har rettigheter til å vise "Oppgavebhandling". Er du logget inn som administrator ? Jeg vil også tro at Windows-kategorien er en bedre plass å poste et slikt spørsmål i og med at det ikke har så veldig mye med hardware å gjøre. Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 sorry visst det er feilpost... Men ja eg er administrator... Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har du gjort noen endringer i det siste, nyinstallerte programmer eller lignende ? Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 nei, ingenting.. Er ikke n00b. Kan programere c++ og alt mulig. Men får dette ikke til :S har prøvd alt! Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ta en titt her: http://www.winguides.com/registry/display.php/163/ Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Er register editering også dekativert eller? Kan hende du har fått deg eit lite besøk av ein trojan eller bakdørs virus. Viss du har tilgang til til å kjøre regedit så søk opp denne nøkkelen og endre denne til 1. mvh JanEirik Edit: Sim var vist raskere enn meg å finne fra svaret. Endret 27. mai 2004 av Jankee Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 har tilgang til regedit.. åpnet den eg, og den nøkkelen eksisterte ikke. Eg laget den og satt den til 0. Restartet for å se, men fremdeles står d at administratoren har dreaktivert d... Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har du brukt antivirusprogram for å søke etter virus og trojanere ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Feilpostet, flyttes til "Windows" Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Har du brukt antivirusprogram for å søke etter virus og trojanere ? har gjort d, men funker fremdeles ikke....... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 start - kjør - gpedit.msc. Sjekk at du ikke har deaktivert oppgavebehandlinen via Group Policy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå