Gå til innhold

Lanseringsdato til Doom 3 endelig her!

Anbefalte innlegg

Da er ventetiden snart over folkens :D

Kilde: shortnews.stern.de

DOOM 3: The Legacy". It's going to be release on June 14th 2004!

DOOM 3 is going to be released in the USA and Europe at the same time. You have to pay around 59,99$ or 52,99€.

En dårlig oversettelse fra Google:

According to Activision England is aimed at as release date for Doom 3 of the 14,06,04. This applies by the way to the USA like also Europe. The price desired in Europe amounts to 52.99 euro in the USA is it 59.99 euro. We will see whether Activision this nevertheless quite optimistic date keep can.

Kilde: http://www.daddeln.de

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har undersøkt saken litt og funnet ut litt mer. Jeg beklager at jeg postet så fort uten å sjekke nærmere :hm:

Har lest at de to tyske sidene som nyheten kommer fra ikke er de mest troverdige. I følge Activision:

Activision and id have announced that Doom 3 for PC will be released in a very different way from most games. A limited edition Deluxe Edition of the game will be launched on the 27th of August this year, with the standard version not following for EIGHT weeks! Those of you who want to get a bit of Doom goodness as soon as possible would be well advised to get a pre-order down for the Deluxe Edition right away!

Vet ikke helt hva jeg skal tro lengre. Den første artikkelen er fra den 23 mai og den andre fra 27 mai. En av de må da være feil, hvem det er er ikke godt å si.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...