TCi Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Da er ventetiden snart over folkens Kilde: shortnews.stern.de DOOM 3: The Legacy". It's going to be release on June 14th 2004! DOOM 3 is going to be released in the USA and Europe at the same time. You have to pay around 59,99$ or 52,99€. En dårlig oversettelse fra Google: According to Activision England is aimed at as release date for Doom 3 of the 14,06,04. This applies by the way to the USA like also Europe. The price desired in Europe amounts to 52.99 euro in the USA is it 59.99 euro. We will see whether Activision this nevertheless quite optimistic date keep can. Kilde: http://www.daddeln.de Endret 27. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ahh. Så tidleg, trudde det ville komme til høsten eg. Eg vurderar og kjøpe det når det kjem ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg har undersøkt saken litt og funnet ut litt mer. Jeg beklager at jeg postet så fort uten å sjekke nærmere Har lest at de to tyske sidene som nyheten kommer fra ikke er de mest troverdige. I følge Activision: Activision and id have announced that Doom 3 for PC will be released in a very different way from most games. A limited edition Deluxe Edition of the game will be launched on the 27th of August this year, with the standard version not following for EIGHT weeks! Those of you who want to get a bit of Doom goodness as soon as possible would be well advised to get a pre-order down for the Deluxe Edition right away! Vet ikke helt hva jeg skal tro lengre. Den første artikkelen er fra den 23 mai og den andre fra 27 mai. En av de må da være feil, hvem det er er ikke godt å si. Endret 28. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 2 forskjellige versoner av samme spillet!? Ehhh...well time will tell Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Se denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=248459 Det er ikke offentliggjort noen Doom 3-dato. Dette er bare spekulasjoner, rykter og oppspinn fra butikker og/eller journalister som ikke klarer å sjekke kildene sine godt nok. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg