Gå til innhold

Kjøtt - Spiser du det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vegitarianere lukter rart, å det er faktisk sant.

Hva lukter de da?

 

Om de luktet annerledes (noe de forøvrig ikke gjør), ville de sannsynligvis luktet bedre enn kjøttetere med tanke på at plantekost inneholder mindre bakterier enn animalsk kost. Storfe- og hesteavføring lukter nesten godt i forhold til f.eks. hunde- og reveavføring, og jeg vil tro at dette har med bakteriefloraen i tarmsystemet til dyrene å gjøre.

 

 

 

 

 

 

 

MENNESKE MÅ HA MAT!!! VI MÅ HA KJØTT FÅR OG OVER LEVE!!! VI ER KJØTT ETERE!!!!!!!!!!!!!!11 JEG BLE SULTEN AV DETTE INNLEGGE saftig biff mmmmm *sikkle*

VEGISSER :thumbdown::dribble:

Lenke til kommentar
Uh, jeg ble bannet fra et rock/hardcore forum fordi jeg flamet veggiser :D

Det hadde du bare godt av. I dare you... prøv her også. Du blir nok bannet her også for det (får i beste fall advarsel) :-)

 

Uansett... la oss bare respektere hverandre her. De som ikke spiser kjøtt, gjør ikke det av tre grunner. 1, de tåler det ikke. 2, de liker det ikke eller 3, de er dyrevernere og vil ikke støtte opp om kjøttindustrien som til tider behandler dyrene meget dårlig. Hvorfor skal de motta kritikk for det?

 

Jeg synes de som lever opp til grunn nummer tre er gode mennesker. Selv klarer jeg ikke å slutte å spise kjøtt, kun begrense det. Men hadde jeg ikke vært så glad i kjøtt, vokst opp med det og så videre... hadde sluttet på flekken. På grunn av det helvetet mange dyr går gjennom.

 

Men jeg har aldri møtt en veggis som har kritisert meg for å spise kjøtt. Hvorfor skal vi kritisere veggiser fordi de ikke spiser kjøtt? For å si det sånn... de har større grunn til å kritisere oss, enn vi har til å kritisere de. Allikevel ser det ut som mange av oss kjøttetere kritiserer de for å ha omtanke for andre skapninger. Det ser vel også du at blir feil?

 

Så til alle som tenker på å flame veggiser med ting som "veggiser :thumbdown: " og lignende heretter. Dere kan vente dere en advarsel eller to for slike utsagn... i verste fall utestengelse i ekstreme tilfeller.

Lenke til kommentar

Jeg spiser kjøtt, men har ikke noe imot folk som er vegetarianer (skjønner godt hvorfor de er det egentlig, men kjøtt er bare too good to give up). De eneste veggisene som jeg misliker er de som prøver å konvertere alle andre og bruker hver eneste anledning til å fortelle om hvor fælt dyrene har det :mad: GRRR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...