[L]337-Zonic Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Test av Medion RAM2010 Er du på utkikk etter å få mest mulig maskin for under 15.000? Vi har tittet nærmere på fristelsen RAM2010 fra tyske Medion. En bærbar PC med ATI MOBILITY Radeon 9700 grafikkbrikke og en Athlon 64 3000+ prosessor. Les testen vår for å finne ut om RAM2010 gir mye maskin for pengene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hmm... Jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av denne. Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja dette er en super maskin, og det er mulig å få den for 1000Kr mindre enn hos komplett!! Bare send en privat mld:) Lenke til kommentar
shauge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ble ytelsetesten gjort med eller uten tilkobling til strømnettet? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja dette er en super maskin, og det er mulig å få den for 1000Kr mindre enn hos komplett!! Bare send en privat mld:) Den er enda billigere hos pcutstyr. Zonic: Åssen var varmeutviklingen på maskinen? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er det l0p og kj0p nAr PCutstyr.no selger den for 12947,-? Lenke til kommentar
Sjokoboy Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Fikk denne igår og må si jeg er fornøyd med denne hittil! Ångående testen av maskinen som er lagt ut på barbara.no vil jeg gjerne tilføye det at påstanden om at maskinen ikke holder på WLAN innstillingene, er feil. Det dreier seg om å bare slå på denne funksjonen i BIOS R Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Den innstillingen du snakker om fungerer ikke på testmaskinen vår. Den er fortsatt deaktivert når maskinen slås på -- kanskje du har nyere BIOS-versjon enn vår testmodell? Lenke til kommentar
Sjokoboy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sjekket bios versjonen og de var like. Dobbelsjekket om maskinen holdt på innstillingene, og det gikk helt greit Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sjekket bios versjonen og de var like. Dobbelsjekket om maskinen holdt på innstillingene, og det gikk helt greit Blir den veldig varm? Lenke til kommentar
Sjokoboy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sjekket bios versjonen og de var like. Dobbelsjekket om maskinen holdt på innstillingene, og det gikk helt greit Blir den veldig varm? Har egentlig ikke hatt tid til å "teste" den så mye, men jeg vil si den er helt ok. Har liksom lest om en som fikk brannskader av å ha den bærbare på fanget for lenge, og det e rikke tilfellet her Dette er min første bærbar, så jeg har egentlig kanskje lite erfaring. Men må si det at denne er verdt penga! R Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Sjekket bios versjonen og de var like. Dobbelsjekket om maskinen holdt på innstillingene, og det gikk helt greit Rart. Men jeg skal fjerne punktet fra testen. Lenke til kommentar
Sjokoboy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Til [L]337-Zonic: Er du sikker på at det blåtann integrert i denne maskinen? Mener det sto at hos komplett at dette var ekstrautstyr.... jeg fant ikke noe på maskinen som kunne tyde på at den hadde blåtann... R Lenke til kommentar
vip Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei sjokoboy! Har du testet den i noen spill, hvis ja fungerer den bra??? Hvordan er skjermen, er det bra responstid på den??? Bare lurer har tenkt til å anskaffe meg en sånn en Lenke til kommentar
Sjokoboy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Angående skjermen, så får man det en betaler for.. Den var helt grei til "vanlig" bruk, men ved f.eks. dvd film var bildet litt "billig" kvalitet på. Angående spilling er jeg nok ikke den rette personen å spørre om da jeg spiller nesten aldri. Men jeg testet C.S.I. på denne og den funka helt grei. Men alt i alt så er fornøyd hva jeg får igjen for penga - og det er mye. Når det gjelder støyen, så er den nesten lydløs når viften er av. Når viften er på så hører man den "tydelig" at den er på. Du kan regne med at under spilling eller andre krevende applikasjoner som krever endel prossessorkraft at viften kommer til å være på. Håper dette hjalp:) R Lenke til kommentar
vip Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Angående skjermen, så får man det en betaler for.. Den var helt grei til "vanlig" bruk, men ved f.eks. dvd film var bildet litt "billig" kvalitet på. Angående spilling er jeg nok ikke den rette personen å spørre om da jeg spiller nesten aldri. Men jeg testet C.S.I. på denne og den funka helt grei. Men alt i alt så er fornøyd hva jeg får igjen for penga - og det er mye. Når det gjelder støyen, så er den nesten lydløs når viften er av. Når viften er på så hører man den "tydelig" at den er på. Du kan regne med at under spilling eller andre krevende applikasjoner som krever endel prossessorkraft at viften kommer til å være på. Håper dette hjalp:) R Takk skal du ha Lenke til kommentar
Noty Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Bestilte i morgest fra norek. Får den vel i morgen rundt kl 1400. Gleder meg til å bruke helgen til å teste den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå