Audun B Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er ikke så stødig i svensk. Fikk -120. Skulle ha klart bedre (altså mer minus ). hehe. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 virker som om denne siden er det svenske motstykket til herregud.com... totalt på trynet useriøst med andre ord fikk-240... Konfet meg kristelig og angrer noe jævlig på det... Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Konfet meg kristelig og angrer noe jævlig på det... hvorfor angrer du på at du konfirmerte deg kristelig? er ikke negativt å konfirmaere seg kristelig uansett om du er kristen eller ikke. du er bare teit.. Endret 28. april 2005 av lathorv Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 du er bare teit.. Er vel strengt tatt teit å komformere seg kristen hvis en egentlig ikke var det... Selv så var eg veldig usikker og fulgte bare mengden, angrer på det i ettertid... Men gjort er gjort, spist er spist.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg skjønner ikke hva det er å angre på. Det får ikke akkurat noen konsekvenser for deg senere i livet Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Omtrent ingenting der hadde noe med kristendom å gjøre! Man hadde også for få (og for dumme) svaralternativer. BTW. -70 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg skjønner ikke hva det er å angre på. Det får ikke akkurat noen konsekvenser for deg senere i livet Nei, gjør vel strengt tatt ikke det. Men synes ikke det er noe eg burde ha gjort. Angrer ikke sånn helt ekstremt, synes bare det eg gjorde var kortenkt... Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 forståelig dette med konfirmasjonen. poenget mitt var at det ikke gir noen konsekvens, men greit at du ikke tror.. og: testen kunne vært enda fjernere fra kristendommen. de fleste spørsmålene har nemlig jødiske verdier. jødene tror ikke at Messias (Jesus) har kommet, og lever derfor etter den gamle pakten som jeg har nevnt tidligere i tråden. men. en del av spørsmålene er så overdrevent fundamentalistiske at de heller ikke bør knyttes mot religion. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ta testen med en liten klype salt sånn som alle vi andre har gjort du, lathorv, så kanskje du ler litt av den du og Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) edit2: whoops Fikk -220 Endret 28. april 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ta testen med en liten klype salt sånn som alle vi andre har gjort du, lathorv, så kanskje du ler litt av den du og har noen poster tidligere i tråden også.. Har sagt at siden testen ligger på er blasfemisk og testen også. Kan forklare ordet blasfemi for deg: Blasfemi er å gjøre narr av en religion eller en Gud. "Gudsbespottelse" (caplex). synes ikke dette var sååå morsomt.. ser ikke den store humoren i å lage en side som får uvitende troløse som de fleste av dere er til å se på kristendommen for noe det ikke er.. men for all del "fråga postorn" var morsom, om man skjønner at det er 100% spøk (håper alle gjør det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg