pretensiøselns Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 JEG FIKK 300 Ekstremist? Fikk -240 BTW.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ekstremist? Ja han er det. Kjenner duden Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 syke syke mennesker, det værste er att det virker som om siden er seriøs også!! -260 på meg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 -220 kvalifiserer vel til gratis-inngang i helvete vel d? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 -220 kvalifiserer vel til gratis-inngang i helvete vel d? Jepp, skulle tro det. Ser ut som det blir en stormønstring! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 -170 Er ikke noe satanist vel! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Veldig bra Lirk;) Sitat fra spør pastoren (om en kristen gutt som blir mobbet av folk med smike og som hører på metallica (haha:P); "Jag förstår att du tycker situationen är mycket otrevlig. I huvudsak gäller det för dig att vara stark i din tro, och inte vika dig för dessa vildar. Att döma av beskrivningen du gav av pojkarna, så är de nog satanister, eller möjligtvis kommunister. Att de sminkar sig tyder även på att de är homosexuella. Troligtvis är de allt ihop, vilket verkligen påvisar vilka förvirrade människor du kommit i kontakt med." Dette sier vel litt om seriøiteten til siden. Synes ellers det er ganske kult med religions diskusjon her på forumet. Testen var fjernet når jeg skulle prøve:( og laaknor: "summen av Guds ord er sannhet." dette står i Bibelen (husker ikke helt hvor). Bibelen er skrevet ikke 100% vitenskapelig riktig, men helt symbolsk riktig. MEN VIKTIG: Den gamle pakten (Det gamle testamentet) er oppfylt av Jesus. Han var fri for synd og gjorde at "De som tror på ham skal ikke vandre i mørket, men ha evig liv" (i himmelen). De 10 bud, og alle "Du skal"'er i GT er oppfylt. Den nye pakt (etter Jesu død) sier at de som bekjenner at de tror på den oppstandende Jesus skal komme til himmelen. Man må ikke: be et visst antall ganger per dag (eller i det hele tatt for den saks skyld. man ber fordi man vil ha noe eller endre på noe), lage vaffler, være avholdsmenneske, se bra ut, være jomfru inntil ekteskapet osvosvosvosv. Man må bare: tro på den oppstandende Jesus. Det er også lov å tvile, bare man tror Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kristne er letteide. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 som sagt tror ikke du skal ta det som står på den siden seriøst. over grensen til blasfemisk etter min mening.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 -150. Sant som det er spiller Gud en veldig liten (les ingen) rolle i mitt liv. Konfet meg borgerlig og er stolt av det Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Haha, for en tvers igjennom idiotisk test om den er seriøs. Noe jeg ikke tror den er. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) -100 poeng, så jeg er satanist da? Endret 27. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ser ikke meningen med denne testen, da kristendommen handler om tro og ikke handling. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) præhæ, word. Endret 28. april 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 -80...er visst satanist jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg