Gå til innhold

Kor kristen er du? (Test)

Anbefalte innlegg

-200

Noe jeg regnet med, da jeg er kommunist og moderne satanist. Dog er jo vinklingen her hva kristne tror om de som ikke er kristne.

Merk her at jeg ikke anser folk som bare tror på jesus som kristne. Veldig lite er bevart av den orginale kristendomme, takk for det. Gjennom årelang reformasjon og blodrød kamp har det lyktes slike som meg å vinne frem, også hos de som selv anser seg selv for å være kristne. Fra å være et maktapparat og velsmurt drapsmaskin er kristendommen idag en ynkelig skygge av seg selv.

Meld deg ut av statskirken idag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

-90

Syndaren: Du svaga, förtappade syndare. Är du stolt över dig själv? Kan du verkligen sova på nätterna? Vet du att din själ tillhör Satan? Du måste byta livsstil, bli ödmjuk och en moralisk människa. Vill du verkligen brinna i helvetet? Kontakta oss!

Ingenting nytt her i gården altså :)

Lenke til kommentar
Vær så snill. Ikke drit deg ut. Påstår du at jeg er ekte kristen hvis jeg er enig i alle de punktene der? De der er TRANGSYNTE kristne.

Kan så være, men alle de punktene står nevnt i bibelen, og derfor tatt med. Om det er ironisk eller ei har jo ingenting å si, siden det faktisk står i den o store boken.

Trangsynte kristne er ekte kristne (ifølge "boken"). Det at de fleste i dag er kristen-light betyr jo ingenting.

2245176[/snapback]

Kva med alt det andre som står i Bibelen? I staden for å plukke ut det folk vil, kvifor ikkje leve slavisk etter alt som står der?

Lenke til kommentar

-80. :s :p Jeg er selv oppvokst i en kristen familie,

og fått religionene inn med morsmelken.

Jeg tror på Gud, jesus, og at det er en himel og helvete etter døden.

Men det er mange av reglene og budene som jeg ikke er enig med og ikke følger.

Men jeg vil kalle meg selv som en kristen.

Lenke til kommentar

Fikk -170, artig å lese spørsmål til pastoren:

Slutligen vill jag höja ett varnande finger - man bör undvika all slags aga när det gäller flickor. Det finns många exempel på unga tjejer som tack vare flitigt agande fått en perverterad sexualitet (s.k. masochism). Jag anser att en kraftig åthutning är lika effektivt, samtidigt som man inte riskerar att ens dotter hamnar i sexträsket. Det finns även undersökningar som säger att det finns ett samband mellan aga och homosexualitet, huruvida detta är sant vet jag dock inte. Min uppmaning till alla föräldrar är följande: var försiktig!

Regner med at aga betyr fysisk straff type ris/slag/belte...

Försök att lura dem att böja sig ned en smula, sparka därefter med tarsus strax under mjälten (det stora lymfatiska organet i övre vänstra delen av bukhålan mellan magsäcken och diafragman). Träffar du rätt, behöver du inte spraka nämnvärt hårt för att en betydande smärta ska vandra ut mot musculus obliquus externus abdominis. Det borde ge dem en rejäl minnesbeta.

Dette siste var til en gutt som følte seg mobbet av "satanister". :D

Endret av cremaster
Lenke til kommentar

-180

Tvivlaren: I grund och botten försöker du att vara en moralisk människa, även om du ganska ofta inte orkar. Gud spelar en lite roll i ditt liv, även om han antagligen finns där när du som mest behöver honom. Om du vågar släppa taget och överlämnar dig till Herren kommer du att finna nya sanningar. Kontakta oss så kan vi utarbeta en frälsningsplan för dig - du behöver verkligen finna Gud!

haha :p den siste delen der er rett og slett tull :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er den teiteste testen jeg noen gang har sett. Jeg er ikke kristen fordi jeg synes kvinner og menn er likeverdige? BULLSHIT!!

Du må kunne din bibel...

Hvis du ikke tror på bibelen så er du jo ikke kristen, selv om den er åpen for tolkning.

2245049[/snapback]

Fikk 170.

Jeg er visstnok tvileren... :blush:

Sbs du har helt rett når du sier at en må kunne SIN bibel...

Åpenhet for personlig tolkning, ikke bare av bibelen men også av "selvet" er veldig viktig.

Edit: Men i det svartsvidde grønnstekte, det var visst -170. Jeg er redningsløst fortapt. F..! :whistle:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...