guardianpegasus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Både i de kristne og muslimenes hellige tekster er det store kapitler som er kuttet ut over århundrene, blandt annet profetenes inngående, intime samtaler med Satan, hvor han beviser at han faktisk er en 'ok guy' og som holder mange av våre moderne meninger inkludert demokrati og vitenskap, kontra guds autoritære system og antivitenskap. Det er ikke for ingenting at det kalles "demoninsering" å sverte ens meningsmotstandere. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Både i de kristne og muslimenes hellige tekster er det store kapitler som er kuttet ut over århundrene, blandt annet profetenes inngående, intime samtaler med Satan, hvor han beviser at han faktisk er en 'ok guy' og som holder mange av våre moderne meninger inkludert demokrati og vitenskap, kontra guds autoritære system og antivitenskap. Det er ikke for ingenting at det kalles "demoninsering" å sverte ens meningsmotstandere. hvor har du det fra? Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er det noen her som leste litt rundt på sidene der? Jeg ble rett og slett redd. Er de seriøse? Fikk -200 forresten.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Basert på testen så vil jeg være overrasket om den siden er seriøs. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hvor har du det fra? Det hevdes å være mange av dem. Hele organisasjoner er basert på enkelte av dem, som f.eks Jehovas Vitner. http://www.carm.org/lostbooks.htm Mange av de eldste utgavene sies ennå å ligge i velvene til vatikanet, noe de aldri meg bekjent har benektet. Det finnes mange flere, men som ikke er tatt med på denne kristne websiden. I dem hevdes det blandt annet å stå om en del om Satan og Jesus og at de langt på vei var enige. Det sies også at mange deler av koranen er kuttet ut, hvor Satan og Muhammed sammarbeider og det sies at Allah og Satan er èn og samme gud. Det sies tross alt hele tiden i islam at det finnes bare èn gud og hans navn er Allah... så ifølge mange islamske lærde eksisterer ikke engang Satan. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Trodde muslimene hadde Iblis som "sitt svar på" satan jeg... Har blitt forklart at Iblis ikke tilsvarer Satan i direkte forstand, men er mer som et symbol på alt det onde i verden.. mulig jeg er helt på viddene nå? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 fikk tretti, ingen andre som fikk over 0? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 -210 Jippi - eg er satanist Lenke til kommentar
Knast Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 for 2. gang: Jeg tror siden er ment satirisk, pga feks svaret til pastorn om mobbing.. (forslag til å få noen til å slutte å mobbe dem: spark dem i mellomgulvet el no sånt).. men er enig i at den for noen kan tolkes seriøst, og disse vil da få et feil bilde av kristendommen,... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ville ikke vært overrasket om siden var seriøs, for mange fundamentalister er på dette nivået. Men det er jo helt fullstendigt på tryne det som står der. Men kunne ikke finne noe i farten som viste at de som sto bak er useriøse som herregud.com - de er jo festlige Lenke til kommentar
Knast Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 enig.. jeg lurte litt på seriøiteten selv men om du leser en del står det ting som er nærmest ukorrekte og så på spissen at jeg synes det er rart om siden er seriøs.. derimot så står det såpass mye "fornuftig" der og siden er så gjennomført at det veier opp for seriøsiteten og vel så det.. er bare forvirret etter å ha undersøkt siden litt grundigere.. den er ikke en åpenlys humorside hvertfall... Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 wooa, 110... ikke minus en gang, jaja, selv syntes jeg moralen min er alt annet en god, men det var vist feil:P Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg fikk virus av den siden jeg Men uansett, tok testen: -240 Endret 13. februar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 - 230, og stolt av det Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 wooa, 110... ikke minus en gang, jaja, selv syntes jeg moralen min er alt annet en god, men det var vist feil:P 5598359[/snapback] Den skalaen representerer ikke hva som er god moral, bare hva de som har laget skalaen anser for å være god moral. Det er subjektivt. Har du +110 på den skalaen er du etter min mening, som også er subjektiv -tilnærmet fanatisk og dobbeltmoralsk. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Latterlige spørsmål forresten... jeg mener, hvor i bibelen står det at homoseksuelle ikke skal få adoptere? Dina poäng: -290 :!: 4081926[/snapback] Vel, det står i Bibelen at homofile ("en mann som har omgang med en annen mann som om det var en kvinne") skal steines til døde. Det blir litt vanskelig å adoptere noen hvis man er død, dog aldri prøvd det selv. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Denne testen, og denne tråden er egentlig en ypperlig guide til hvilke folk man burde holde seg langt unna på forumet her. Det er egentlig bare å holde seg unna alle som har + poeng i testen, for man må være en ekstremist, kvinneundetrykker eller fanatiker for å få + på den testen, og det nytter ikke å diskutere med slike folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg