Tha_Zaynt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg ble litt inspirert da jeg så siden til 2advanced.net, så jeg bestemte meg for å begynne på en personlig hjemmeside. Har ikke bestemt meg for om jeg skal fullføre siden enda, trenger litt tilbakemelding først. Noen småting mangler enda, men hva syns dere om siden så langt? Grunnen til at jeg lurer på om jeg skal fullføre den er at jeg synes den ser litt "buisness-aktig" ut, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Link Endret 27. mai 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 syns den var veldig fin jeg Det meste klaffer og personlig syns jeg det er ganske orginalt og. Ett par ting å utsette bare. -Helt, helt, helt personlig så hater jeg sider med linker og overskrifter som det er ett punktum foran. Syns det er forkastelig, men noen liker vel det og - Litt stort mellomrom mellom header og .home delen. Eller skal du legge inn noe spesielt der? Ellers, helt toppers! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ja, det skal være noe mellom header og hoved-delen, men jeg vet ikke helt hva enda..noen tips? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror alle kan være enig i at denne siden kan bli pen med et lite ansiktsløft. Først og fremst: litt mer spennede font i header? Og logoen kan du like godt droppe. Bare en personlig hjemmeside dette, ikke sant? Da trengs ikke slikt. Reduser litt på opacityen på gradientene, så vil du muligens oppnå at det hele blir litt mer realisitisk. Hvorfor ikke plassere en meny inni de svære, gråe tomrommet? Gjør det litt mindre med det samme. Nå er jeg for trøtt til å fortsette med kritikken. Stå på videre! Dette ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå