terjel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan noen fortelle meg en enkel måte å formatere harddisken i xp? jeg kjenner ikke fremgangsmåten. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Høyreklikk min datamaskin -> behandle -> diskbehandling Så får du opp alle de fysiske diskene til høyre, med de aktuelle partisjonene (som du har opprettet før), så høyreklikker du på den disken du vil ha formatert, å velger å formatere. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 den muligheten finnes ikke...dvs..den er lysegrå og det går ikke ann å klikke på formattere. Den aktuelle disken er den som xp faktisk ligger på, jeg ønsker å slette hele harddisken...hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
cico Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Boot fra XP cden og formater ved hjelp av iinstallasjonsprogrammet. Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 booter opp med en installasjons cd til windows xp (eller det OS du skal bruke) velger å formatere hardisken, og legge inn OS på nytt. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 hvordan gjør jeg det da..? får opp boot-menyen, men er fersk når det gjelder booting:) Lenke til kommentar
terjel Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 hmm...av en eller annen grunn er cd-rom ikonet på "min datamaskin" forsvunnet...hvis jeg bare skal installere på nytt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå