x871kx6167ss7 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg hadde en 40GB hd fra hd, da den gikk istykker fikk jeg en 50GB hd! De sa at den kostet like mye som den gammle hd, så derfor fikk jeg den! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jepp! En fornøyd kunde skaffer 3 nye, mens en misfornøyd gjør at du mister 10... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 En fornøyd kunde er gull verdt. De tjener på slike "stunt". De har tapt over 1000kroner... det skal mye til for å få tjent inn dette igjen. Komplett.no har vel mellom 5-10% fortjeneste => de må selge for 10.000-20.000 kroner EKSTRA for å tjene på et slikt stunt. Så jeg tror vi trygt kan si, at dette ikke var et stunt, men heller en bommert. Problemet for trådstarter, er at han nå neppe har mye garanti på den brikka. På kvitteringa står det Corsair 256MB, ikke PC4000 512MB. Hvis brikka går i stykker om ett år eller så, tror du at Komplett.no vil godkjenne retur på en annen brikke enn den som står på kvitteringa? Særlig hvis de mistenker at de har blitt lurt for massevis av penger før? Skal de gi ut enda en PC4000 512MB brikke, hvis den han har nå går i stykker? I don't think so... Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jepp! En fornøyd kunde skaffer 3 nye, mens en misfornøyd gjør at du mister 10... Etter å ha jobbet på elkjøp for en stund siden, må jeg si meg uenig i den konklusjonen. Hvis du bare kan bombardere folk med reklame som tilsynelatende fremstiller deg som billigst på de mest populære produktene, (elkjøps filosofi), så vil kundene komme. Vi hadde tonnevis med misfornøyde kunder, men så lenge vi var billigst på det vi profilerte, så kom kundene uansett. Hele konseptet om at kunden alltid har rett, og betydningen av en fornøyd kunde, er en illusjon fra en tid hvor det var en kolonialforretning folk forholdt seg til. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jepp! En fornøyd kunde skaffer 3 nye, mens en misfornøyd gjør at du mister 10... Etter å ha jobbet på elkjøp for en stund siden, må jeg si meg uenig i den konklusjonen. Hvis du bare kan bombardere folk med reklame som tilsynelatende fremstiller deg som billigst på de mest populære produktene, (elkjøps filosofi), så vil kundene komme. Vi hadde tonnevis med misfornøyde kunder, men så lenge vi var billigst på det vi profilerte, så kom kundene uansett. Hele konseptet om at kunden alltid har rett, og betydningen av en fornøyd kunde, er en illusjon fra en tid hvor det var en kolonialforretning folk forholdt seg til. Desverre tror jeg at du har delvis rett. Heldigvis er det ikke slik i min verden hvor jeg driver et lite firma "på si" som bl.a. driver med datautstyr.Telefonen min ville nok stilnet fort hvis jeg ikke gjorde det som trengs for å løse problemet til kundens fordel. Det at taksameteret mitt rett som det er er avslått i perioder har nok skaffet meg de fleste av de kundene jeg har, all den tid jeg ikke driver aktiv markedsføring. Slik taper man noen kroner på kort sikt, men skaper en langsiktighet som trengs for å skape noe som det kanskje går an å leve av i framtiden. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hmm, jeg sendte mail til microplex.no når jeg merket at de kun hadde sendt 2 neonlys, istedet for 3. Fikk svar etter et kvarter om at ny var pakket og på vei. _DET_ er service. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Jepp! En fornøyd kunde skaffer 3 nye, mens en misfornøyd gjør at du mister 10... Etter å ha jobbet på elkjøp for en stund siden, må jeg si meg uenig i den konklusjonen. Hvis du bare kan bombardere folk med reklame som tilsynelatende fremstiller deg som billigst på de mest populære produktene, (elkjøps filosofi), så vil kundene komme. Vi hadde tonnevis med misfornøyde kunder, men så lenge vi var billigst på det vi profilerte, så kom kundene uansett. Hele konseptet om at kunden alltid har rett, og betydningen av en fornøyd kunde, er en illusjon fra en tid hvor det var en kolonialforretning folk forholdt seg til. Du har rett i det for store butikker og kjeder, men for små butikker som Muffinman sin er nok god service fortsatt veldig viktig. Jeg bytta et skjermkort en gang på komplett pga ødelagt kjølevifte. De skulle sende et nytt så fort de fikk det inn, men noen få dager senere fikk jeg ett litt bedre kort istedet fordi det kortet jeg egentlig skulle ha ikke ville komme før etter noen uker. Det var bra av komplett. Endret 27. august 2004 av Lættis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå