Gå til innhold

Komplett ga tilbake superram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo være at det ligger mer bak historien enn det vi får vite her da, lang ventetid på første forsendelse, mulig den første brikken aldri burde vært sendt ut etc ellers så hadde de ingen andre på lager da? Tviler uansett på at komplett taper store beløp på denne type ting(mulig noe fortjeneste), hvertfall ikke nok til at det rammer resten av oss noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at de ikke hadde den samme typen brikke som han sendte inn på lager og gav ham da en annen Corsair brikke som de hadde.

Tror nok ikke Komplett taper noe særlig på det, og hvis det var en feil så kan det også hende at den som pakket feil måtte betale en del, slik at ikke vi må betale for det...

EDIT: dessuten får de jo masse gratis reklame av denne hendelsen (enten det var en feil eller ikke) :p

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Kom til å tenke på at det er jo ikke så alt for lang tid siden(les: noen år) at Komplett ble sett på som noe usæriøse, og man ble oppfordret til å la være å handle.

Men, har gode erfaringer fra dem når det gjeldre retur av produkter. :thumbup:

Men uansett: Tror bare han på lagret har gjort en feil. ;)

Lenke til kommentar
En fornøyd kunde er gull verdt. De tjener på slike "stunt".

Helt enig! f.eks når jeg kjøpte et LCD display fra hammar.no, så var det defekt når jeg fikk det, så sendte jeg mail til dem. Og de sa at de skulle sende nytt, uten vidre! Jeg trengte ikke å sende det tilbake engang, de bare sendte et nytt et og de stolte på meg.

Jeg følte meg litt... "større" når jeg tenkte på at en webshop stolte nok på meg til å bare sende meg en ny gjenstand til 600kr til meg uten å få de gamle tilbake..

Jeg kommer definnitivt til å handle hos dem igjen! Uten tvil

3dfxcool og.. Var en defekt vifte på harddisk kjølern min, og de bare sendte meg en ny vifte... kosta sikkert ikke mye, men ganske alright gjort av dem..

Lenke til kommentar

Helt enig! f.eks når jeg kjøpte et LCD display fra hammar.no, så var det defekt når jeg fikk det, så sendte jeg mail til dem. Og de sa at de skulle sende nytt, uten vidre! Jeg trengte ikke å sende det tilbake engang, de bare sendte et nytt et og de stolte på meg.

Jeg følte meg litt... "større" når jeg tenkte på at en webshop stolte nok på meg til å bare sende meg en ny gjenstand til 600kr til meg uten å få de gamle tilbake..

3dfxcool og.. Var en defekt vifte på harddisk kjølern min, og de bare sendte meg en ny vifte... kosta sikkert ikke mye, men ganske alright gjort av dem..

Vel å merke så vil de kun tjene på et sånt stunt i den grad de får pr for det. Så hvis denne fyren ikke hadde postet et innlegg om det her, ville det vært ganske meningsløst. Med mindre de hadde dratt en net-connection da...

Endret av trenchypost
Lenke til kommentar

Vel å merke så vil de kun tjene på et sånt stunt i den grad de får pr for det. Så hvis denne fyren ikke hadde postet et innlegg om det her, ville det vært ganske meningsløst. Med mindre de hadde dratt en net-connection da...

Tenk på det slik da. Han har sikkert snakket med mange venner om det, som igjen sier det til sine venner. De tenker dæven, det er bra service og handler også der. Pluttselig har komplett 30 nye kunder og de hundre lappene de gav bort, har de fått igjen til gangs. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...