anon12234 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 en kompis bestillte en 256 brikke med corsair velue ram. den var defekt og han sendte den inn. 1 uke senere kom et en 512mb corsair xmspro pc4000 brikke Lenke til kommentar
bits&bytes Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette er det man kaller god service, men dårlige rutiner Lenke til kommentar
MuD Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 det der er god service... ellers er det ein feil gjort av komplett Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hmmm. Tror nok det er noen på komplett som har vært vel "raske på labben" her ja! Men, så supert for kompisen din, da! Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 At de gjør sånne feil gjør jo bare at vi andre må betale mer ved høyere priser! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 betaler en 20 øre ekstra gladelig jeg om det ikke skulle mer til for å glede en stakkar.... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Synes synd på den personen som gjorde den feilen. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kan jo være at det ligger mer bak historien enn det vi får vite her da, lang ventetid på første forsendelse, mulig den første brikken aldri burde vært sendt ut etc ellers så hadde de ingen andre på lager da? Tviler uansett på at komplett taper store beløp på denne type ting(mulig noe fortjeneste), hvertfall ikke nok til at det rammer resten av oss noe særlig. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg tipper at de ikke hadde den samme typen brikke som han sendte inn på lager og gav ham da en annen Corsair brikke som de hadde. Tror nok ikke Komplett taper noe særlig på det, og hvis det var en feil så kan det også hende at den som pakket feil måtte betale en del, slik at ikke vi må betale for det... EDIT: dessuten får de jo masse gratis reklame av denne hendelsen (enten det var en feil eller ikke) Endret 30. mai 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kom til å tenke på at det er jo ikke så alt for lang tid siden(les: noen år) at Komplett ble sett på som noe usæriøse, og man ble oppfordret til å la være å handle. Men, har gode erfaringer fra dem når det gjeldre retur av produkter. Men uansett: Tror bare han på lagret har gjort en feil. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 En fornøyd kunde er gull verdt. De tjener på slike "stunt". Lenke til kommentar
NeT_strider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Opplevde noe lignende for et år siden, men i butikken deres. Sa jeg skulle ha 256mb minne brikke, kom hjem å satt den inn, Heisan var vist 512mb mer minne nå. Helt ok Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 En fornøyd kunde er gull verdt. De tjener på slike "stunt". Helt enig! f.eks når jeg kjøpte et LCD display fra hammar.no, så var det defekt når jeg fikk det, så sendte jeg mail til dem. Og de sa at de skulle sende nytt, uten vidre! Jeg trengte ikke å sende det tilbake engang, de bare sendte et nytt et og de stolte på meg. Jeg følte meg litt... "større" når jeg tenkte på at en webshop stolte nok på meg til å bare sende meg en ny gjenstand til 600kr til meg uten å få de gamle tilbake.. Jeg kommer definnitivt til å handle hos dem igjen! Uten tvil 3dfxcool og.. Var en defekt vifte på harddisk kjølern min, og de bare sendte meg en ny vifte... kosta sikkert ikke mye, men ganske alright gjort av dem.. Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) En fornøyd kunde er gull verdt. De tjener på slike "stunt". Helt enig! f.eks når jeg kjøpte et LCD display fra hammar.no, så var det defekt når jeg fikk det, så sendte jeg mail til dem. Og de sa at de skulle sende nytt, uten vidre! Jeg trengte ikke å sende det tilbake engang, de bare sendte et nytt et og de stolte på meg. Jeg følte meg litt... "større" når jeg tenkte på at en webshop stolte nok på meg til å bare sende meg en ny gjenstand til 600kr til meg uten å få de gamle tilbake.. Jeg kommer definnitivt til å handle hos dem igjen! Uten tvil 3dfxcool og.. Var en defekt vifte på harddisk kjølern min, og de bare sendte meg en ny vifte... kosta sikkert ikke mye, men ganske alright gjort av dem.. Vel å merke så vil de kun tjene på et sånt stunt i den grad de får pr for det. Så hvis denne fyren ikke hadde postet et innlegg om det her, ville det vært ganske meningsløst. Med mindre de hadde dratt en net-connection da... Endret 30. mai 2004 av trenchypost Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 En fornøyd kunde er gull verdt. De tjener på slike "stunt". Helt enig! f.eks når jeg kjøpte et LCD display fra hammar.no, så var det defekt når jeg fikk det, så sendte jeg mail til dem. Og de sa at de skulle sende nytt, uten vidre! Jeg trengte ikke å sende det tilbake engang, de bare sendte et nytt et og de stolte på meg. Jeg følte meg litt... "større" når jeg tenkte på at en webshop stolte nok på meg til å bare sende meg en ny gjenstand til 600kr til meg uten å få de gamle tilbake.. Jeg kommer definnitivt til å handle hos dem igjen! Uten tvil 3dfxcool og.. Var en defekt vifte på harddisk kjølern min, og de bare sendte meg en ny vifte... kosta sikkert ikke mye, men ganske alright gjort av dem.. Vel å merke så vil de kun tjene på et sånt stunt i den grad de får pr for det. Så hvis denne fyren ikke hadde postet et innlegg om det her, ville det vært ganske meningsløst. Med mindre de hadde dratt en net-connection da... Tenk på det slik da. Han har sikkert snakket med mange venner om det, som igjen sier det til sine venner. De tenker dæven, det er bra service og handler også der. Pluttselig har komplett 30 nye kunder og de hundre lappene de gav bort, har de fått igjen til gangs. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Skal bli spenende og se hvilken skjerm eg får istedet for ADI-M900`en min? Samsung? Lenke til kommentar
3dme Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hadde vært kult med komplett.no`s komentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå