aldrimerforum Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvor får jeg kjøpt ekstra batteri til min Siemens SX1? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 finner sikkert noe her. Gikk ikke an å få den sida i engelsk.. Ble tysk uansett hva jeg klikket på :\ Så du mener at det ikke er å få kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 gå til en mobilforhandler og kjøp der Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 finner sikkert noe her. Gikk ikke an å få den sida i engelsk.. Ble tysk uansett hva jeg klikket på :\ Så du mener at det ikke er å få kjøpt i Norge? joda. det går nok. men sjekk prisene. kan være stor forskjell... men som regel er det billigere å bestille på nett... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Du får garantert tak i et slikt batteri hos en autorisert siemens forhandler eller et verksted, kanskje ikke direkte men de kan ganske sikkert bestille opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå