fondus Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei. jeg har hørt rykter om at det går ann å ha ordliste på datan som man bare kan skrive inn ordet på norsk eller engelsk, og det vil komme opp på det andre språket. noen som vet om noe sånt progg? tar så sinnsykt lang tid å slå opp i ordboka når man skriver en engelsk stil :smile: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Clue er en slik ordbok. Kjekk å ha. http://www.clue.no/ Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 "Clue" er en norsk-engelsk engelsk-norsk ordbok som funker bra. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Noen andre? noen som man kanskje kan laste ned sånn demo av og skrive inn lisenskode for å få fullverson? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Clue er nok det beste alternativet. Det finnes demo versjon av den. (og det går an å cracke demo'en hvis det var det du lurte på :smile: ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 18:05, GeeZuZz skrev:Clue er nok det beste alternativet. Det finnes demo versjon av den.(og det går an å cracke demo'en hvis det var det du lurte på :smile: ) HEHE. whats make you think so? :razz: Jeg betaler alle lisenser jeg! Bruker sikkert 5000 i året på lisenser! (yeah right...) Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 iFinger er også et slikt program. Det kan oversette ord automatisk mens du er på internett. Du kan f.eks. dobbeltklikke på et ord, så dukker det oversatte ordet opp. Dette er en funkjson som kan iritere noen, men det går an å sku den av. Programmet er kjekt å ha når man kommer over et ord man ikke forstår. Du kan laste det ned her: http://www.online.no/ti/produkt/programvar...r-download.html Programmet tilbys til de som har internettabonement i telenor med pluss- eller total- abonement, men det er jo lov å pøve seg. Det står på online-sidene at de ikke lengere tilbyr iFinger, men med et søk på sidene deres fant jeg frem til de gamle sidene hvor man kan laste det ned. Det er litt på kanten, men jeg vil ikke påstå at det er ulovelig.... for at programmet skal fungere i mer enn 30 dager, kan du registrere det på http://ifinger.no/ og skrive inn de kodene som er oppgitt på online.no-siden. (dumt av online å ikke ta ned den siden sin :wink:) Jeg tror ikke "Merriam Websters Concise" funker, men norsk/engelsk engelsk/norsk ordboka skal fungere. Når du registerer deg, vil du få tilsendt riktige registreringkoder i mail. Disse skal du skrive inn i iFinger for å kunne fortsette å bruke de respektive ordbøkerne Lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå