dude80 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg bruker av og til min usb mus, og av og til min ps2. Er det mulig å redigere XF86Config, slik at jeg kan ha både config for usb mus og ps2 i XF86Config? når jeg nå prøver å boote med min ps2 mus, henger pc'en seg (siden den XF86Config fila bare har usb config) Lenke til kommentar
memox Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sleng på en : Section "InputDevice" Identifier "Mouse1" Driver "mouse" Option "Protocol" "ImPS/2" Option "Device" "/dev/psaux" Option "ZAxisMapping" "4 5" EndSection etter den første musa, så skal det nok gå Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har følgende, men det fungerer ikke: Section "InputDevice" Identifier "Mouse1" Driver "mouse" Option "Protocol" "ExplorerPS/2" Option "Device" "/dev/input/mice" Option "Buttons" "7" Option "ZAxisMapping" "6 7" Option "Resolution" "100" EndSection # Mouse nr 2: Section "InputDevice" Identifier "Mouse2" Driver "mouse" Option "Protocol" "IMPS/2" Option "Device" "/dev/psaux" Option "ZAxisMapping" "4 5" EndSection Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 og du har InputDevice "Mouse1" InputDevice "Mouse2" i config'en og? btw, kan hende du må sette serveren opp slik at den kan starte uten mus for at det skal funke. Men husker ikke den optionen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå