anon12234 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) hei, vurderer å selge min xp2500 og mitt nf7 for å bytte til noe heftigere uten å måtte betale noe mye ekstra. det jeg er på utkikk etter er en generellt heftig pc som er rask på de fleste ommråder. programmer, spill o.l. jeg spiller en del, bla cs, wc3 og litt ut2004. vel det være lurest for meg å velge amd64 eller et single opteron system, eventuellt dualsystem. jeg gidder ikke gå for amd64 BARE fordi den yter bra i spill lissom (ikke at den bare gjør det men det var et eksempel). kan noen anbefale meg et opsett som ikke kan koste mere en 4000kr. hvis det er opteronsystem så ville jeg likt om dere hadde lagt til ram også. og hvordan blir ytelsesforskjellene med socket 939 og Nforce 250?. har lest en del rewiews og ser ut som om amd64 er mitt valg men vill ha opteron!!!, selv om det er en del dyrere KRAV: - rask - stabil - sånn passe skrytefaktor hadde vært sykokult å komme påp lan; åssen pc harr dua?, tja dual opteron :D Endret 27. mai 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 1. Denne er tydligvis feilpostet - vi har en egen kategori for slike spørsmål 2. AMD64 er ingen prosessor men en teknologi som brukes i bl.a. Opteron, og derfor blir topic totalt meningsløs, og du kunne like gjerne spurt etter "Toyota eller motor?" Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg