ClawHammer Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hva synes dere om trimminga på denne scootern bra eller? http://www.heavymotor.com/videos.html Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 syk da, 120 på en scooter Lenke til kommentar
Tobby Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har en kompis av meg som har en sfx...0-90 på 6 sek..toppfart 115! Det sykeste jeg noen gang har kjørt!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ingen her som her sett vidioen av den trimma sparkesykkel tingen ... tok en Topp tirmma bil på aksen Ligger her en eller anna plass under en diskusjon om sånne motoriserte Sparkesykler Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Den der var jo heit rå.. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har en kompis av meg som har en sfx...0-90 på 6 sek..toppfart 115! Det sykeste jeg noen gang har kjørt!!!!!!!!! Skjønner at det er morro å kjøre litt sprekere ting, gjorde det selv da jeg var yngre, men vær oppmerksom på at om du skulle skade noen mens du kjører en slik ulovlig scooter, vil forsikringsselskapet kreve regress. Erstatninger ved personskader kommer fort opp i ganske høye millionbeløp, slik at du ender som gjeldsslave resten av livet. Ikke kjør dem der andre (spesielt barn) ferdes. Om du vil kjøre fort på vei, så ta heller lappen på lett motorsykkel, evt. ordentlig (tung) MC om du er gammel nok. En tung "tursykkel" som Honda VFR klarer 0-100 på litt over 3 sekunder, og du kan gjøre det uten å sette hele framtiden på spill. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hadde ikke lett sykkel vært så fordømt dyrt hadde jeg nok tatt det, men kan fort bli dyrt som du sier å kjøre trimma og.. men litt sjangser må en vel ta Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Kan godt legge ut noen bilder av min, med litt go vilje og nedoverbakke får jeg pressa den opp i 120-130, problemet er luftmotstand. Er helt enig tvangsgreie, ikke no lurt å kjøre gris med en trimma scooter, skal du kjøre over 50 med scooter, så gjør det på noen tomme veier ihvertfall. Sjekk scooter-attack.de for deler til scootern (og flere trimma scootere). Endret 29. mai 2004 av frakk2000 Lenke til kommentar
NouBen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) halla Endret 10. juni 2004 av Nooben Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ingen her som her sett vidioen av den trimma sparkesykkel tingen ... tok en Topp tirmma bil på aksen Ligger her en eller anna plass under en diskusjon om sånne motoriserte Sparkesykler Har sett den filmen.. tror den er modda bittelitt Men bra gikk nå den go-peden Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 <Jeg kunne ha tenkt meg å sett denne filmen men vet ikke hvor den er kan noen je meg en link> Lenke til kommentar
espkul Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvor kan jeg se den filmen hen??? Den greia kan ikke være trygg Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hva synes dere om trimminga på denne scootern bra eller? http://www.heavymotor.com/videos.html Det med nos og 125cc. surfing litt her www.mc-deler.no Endret 28. juli 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå