Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trimming av scooter..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har en kompis av meg som har en sfx...0-90 på 6 sek..toppfart 115! Det sykeste jeg noen gang har kjørt!!!!!!!!!

Skjønner at det er morro å kjøre litt sprekere ting, gjorde det selv da jeg var yngre, men vær oppmerksom på at om du skulle skade noen mens du kjører en slik ulovlig scooter, vil forsikringsselskapet kreve regress. Erstatninger ved personskader kommer fort opp i ganske høye millionbeløp, slik at du ender som gjeldsslave resten av livet. Ikke kjør dem der andre (spesielt barn) ferdes.

Om du vil kjøre fort på vei, så ta heller lappen på lett motorsykkel, evt. ordentlig (tung) MC om du er gammel nok. En tung "tursykkel" som Honda VFR klarer 0-100 på litt over 3 sekunder, og du kan gjøre det uten å sette hele framtiden på spill.

Lenke til kommentar

Kan godt legge ut noen bilder av min, med litt go vilje og nedoverbakke får jeg pressa den opp i 120-130, problemet er luftmotstand.

Er helt enig tvangsgreie, ikke no lurt å kjøre gris med en trimma scooter, skal du kjøre over 50 med scooter, så gjør det på noen tomme veier ihvertfall.

Sjekk scooter-attack.de for deler til scootern ;) (og flere trimma scootere).

Endret av frakk2000
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
ingen her som her sett vidioen av den trimma sparkesykkel tingen ... tok en Topp tirmma bil på aksen :D

Ligger her en eller anna plass under en diskusjon om sånne motoriserte Sparkesykler

Har sett den filmen.. tror den er modda bittelitt :p Men bra gikk nå den go-peden :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...