Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) nettopp kjøpt meg nytt system (se profil) og har støtt på noen småproblemer: mulig den er litt feilpostet men jeg har problemer med å få usb-tilkoblingene foran på kabinettet til å fungere. har koblet noen av de små ledningene fra portene til JUSB1 og JUSB2, men sitter nå igjen med: på hovedkortet: VCC på pin 1 og 2, GND på pin 7 og 8 og USBOC på pin 10. de ledningene jeg har igjen å koble er: en som heter GROUND, og to som heter USB PWR. hvor skal disse kobles? hovedkortet er et msi k8t neo fsr og kabinettet et aopen qf50c. har prøvd flere kombinasjoner med et resultat at usb-utstyr som mus/mp3-spiller etc har dårlig kontakt og er svært ustabile... bør jeg skaffe meg en ekstra kabinettvifte? idle ligger cpu på 48-54 og hovedkortet på 40-45, ved load går cpu opp til litt over 60, er det i meste laget? i forhold til andre systemer jeg har bygget er det ihvertfall endel varmere! Endret 27. mai 2004 av Bamsemoms Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 det kan være en ide og skaffe noen ekstra vifter ja. men dataen burde være stabil med den varmen allikevel... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ok, tror jeg kjøper en ekstra kabinettvifte. noen som vet noe angående frontside-usb tilkoblingen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 kjøp to vifter du, en inn foran nede og en ut oppe bak, da får du bedre luftigjennom strømning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå