ASW Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har søkt litt rundt i forumet men noen mente den var bra andre ikke. Er de bra eller ikke? Har Creative zen og trenger hodetelefoner med god lyd(skal også brukes til pc) Er de bedre en portapro? er det mulig å få dem ned i lomma? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg syns de er veldig bra! Bruker de til litt spilling selv. De er veldig lette og behagelige å ha på hodet! Dessuten dekker de hele øret! Du skal ha en ganske stor lomme om du skal få de nedi der... Spiller fin og ren lyd. Nå har ikke jeg prøvd noen dyrere merker som Sennheiser (?) o.l, men av alle Philips, Koss, Sony jeg har prøvd er de helt klart best kjøp! Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har ur40 selv og er godt fornøyd. Portapro er vel mer til å ha med seg rundt om kring f.eks på bussen, mens ur40 passer best til pc-bruk Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg har både UR-40 og PortaPro. Må si at etter jeg skaffet meg PortaPro har UR-40 blitt liggende å støve i skuffen. Ikke bare mener jeg PortaPro har bedre lydkvalitet, men de er også små, kompakte og lette. Endret 29. mai 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har ur40 og er veldig fornøyd. Tror det er samme elementer i ur40 som i portapro. Portapro ser forferdelige ut i forhold. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har både UR-40 og PortaPro. Må si at etter jeg skaffet meg PortaPro har UR-40 blitt liggende å støve i skuffen. Ikke bare mener jeg PortaPro har bedre lydkvalitet, men de er også små, kompakte og lette. Enig. PortaPro har overlegen bass kontra UR40. Fin avatar btw Lenke til kommentar
ASW Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Da blir det vel koss portapro på meg. Hvis jeg finner sennheiser px100 kjøper jeg dem. Er ikke dem bedere en portapro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå