RogueFreak Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 IT Avisen Tenk om Telenor kunne tilbydd noe lignende her på berget...men som de sier: Det blir vel en kald dag i helvete før det skjer! Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 17:39, RogueFreak skrev:IT AvisenTenk om Telenor kunne tilbydd noe lignende her på berget...men som de sier: Det blir vel en kald dag i helvete før det skjer! Bunnfrosset! og litt til... :wink: Og like greit... telenor som linjeleverandør suger så langt inn i det nevnte stedet at jeg i grunnen ikke finner ord for det... er så sur/sint på de at fantasien min har kortsluttet når det gjelder å finne på forbannelser overfor de... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Har bare problemer med tullenor nå... Fikk inkasso på en regning som telenor sier at jeg har betalt :smile: Lager en side der vi kan si hva vi mener, stikk innom, og skriv hva du mener, eller send meg en mail dersom du har noe spennende vi kan legge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå