Gå til innhold

Min nye porteføljeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den var veldig stilig! Eneste jeg kan kommentere, er dette:

- Synes den lysegrønne rammen ble litt for lysegrønn. Kanskje trenger den ikke være der

- Synes flatene med "børstet-stål-striper" var best, kanskje det kunne vært slik overalt, men litt svakere? Det ble litt for enkelt uten etter min smak.

Lenke til kommentar

Er for trøtt til å gi supergrundig spesial-kritikk, men here goes:

• støgg font i header
  • gjerne mer spennede font i den vanskelig leste menyen
  • dingsen i header er tydelig klippt ut
  • "sølvgradienten" blir mer grå og kjedelig. reduser litt på opacity, så blir det mer realistisk
  • storliker "Recent projects" og "Coming prosjects" boksene, men er de litt smale?
  • merkelig dings nederst til høyre i "nyhetsfeltet"

Mer pirk tar jeg når vi kommer på skolen imorgen. :p

Lenke til kommentar

Likte ideen, og har et par ting å si om den:

• Jeg anbefaler deg å prøve en mørkere farge.
  • Syntes siden burde dekke mer enn litt under halve skjermen.
  • Likte ikke bakgrunnsfargen på "Recent Projects" og "Coming projects" overskriftene.
  • Det ser ut som om den mørkere grønne linjen som ligger ytterst i header/bunn skal fortsette nedover/oppover siden. noe å teste?

Endret av |_Cisco_|
Lenke til kommentar

:thumbup:

+ Menyen.

+ Fargen i projects menyene, men ikke på overskriftene. (Samme farge?)

+ Synes egentlig fargevalget var bra.

:thumbdown:

- Font i headeren.

- Det hvite underlaget stikker utenfor den grønne ramma.

- Synes det ble litt for mange lag. (Først hvit bakgrunn, grå/sølv, mørkegrønn, lysegrønn, hvit, ramme, luft i ramma, SÅ kommer nyhetene.

- Den greia iheaderen. Ser litt ut som en stor penis :sick:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har et forurenset perverst sinn eller kan den dingsen i banneren minne om en ståk*k? :hmm:

Det ser bra ut dette, sett bortifra at jeg synes du har brukt litt for mye bevel, jeg får sånn "waterpill" tutorial følelse av hele siden synes jeg.

Fargene var fine, men det blir kanskje litt for mye hvitt på siden? Særlig om man kjører høy oppløsning. Ville prøvd med en bakgrunnsfarge.

Synes også at du kunne gjort noe mer ut av menyen, få det til å se ut som knapper eller noe annet fancy..bruk fantasien :)

Godt jobbet!

Lenke til kommentar

Jaujau. Jeg får begynne å gå i gjennom litt:

støgg font i header

gjerne mer spennede font i den vanskelig leste menyen

dingsen i header er tydelig klippt ut

"sølvgradienten" blir mer grå og kjedelig. reduser litt på opacity, så blir det mer realistisk

storliker "Recent projects" og "Coming prosjects" boksene, men er de litt smale?

merkelig dings nederst til høyre i "nyhetsfeltet"

•  
  • Fonten i header skal byttes!

• Skal prøve å få laget en helt ny meny.

• Dingsen i headeren skal jeg få fikset.

• Eh, merkelig dings ja.... Får sitte å tegne i helga på nye logoer.

Syntes siden burde dekke mer enn litt under halve skjermen.

Blir det bra hvis jeg lager et ekstra "nyhetsfelt" til høyre for projects-boksene?

Er det bare jeg som har et forurenset perverst sinn eller kan den dingsen i banneren minne om en ståk*k?

:blush: Eh, hmm, skal se hva jeg får gjort i helga ja... :cry:

Synes også at du kunne gjort noe mer ut av menyen, få det til å se ut som knapper eller noe annet fancy..bruk fantasien

Good idea ;)

Takker for respons! Skal se hva jeg får endret på og legger siden tilbake til respons i neste uke.

Lenke til kommentar

skal ikke si hva "logoen" så ut som ved første øyekast. ;)

ellers synes jeg at du kanskje blandet to stiler.. børstet stålg og det grønne passet ikke helt sammendet grønne ble gjerne også litt for grønt. prøv å bygg siden på litt mer grå i stedenfor.

menyen var stilig.. kanskje litt mindre forskjell mellom lys/mørk hadde gjort seg.

ellers bra, synes som sagt at det grønne ødelegger litt og logoen var ikke helt patent.. er ikke lett å lage logoer.. :)

Lenke til kommentar

Ærlighet varer lengst ;)

- "børsta stål" og grønfargen din går dårlig i lag.

- Måtte leite litt etter en meny

- Boksane til høgre var *kremt* mindre pene...

- Stygg font i header

- Ikkje fine farger egentlig...

- Menyen er vanskelig å lese

Sorry, men eg ville nok ha starta på nytt med den der.. Uansett, kor i h*lvete fikk du idèen til den k*kken som alle har kommentert? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...