Gå til innhold

geforce ddr overklokking prob.

magfa

Anbefalte innlegg

hei, har et aldrende c geforce pro ddr kort med blue orb. prøvde å overklokke kortet i dag men nei..memoryclock går bare til 310 så henger skjermbilde, defult er 120/300. engine kan klokkes opp. før klokket jeg opp kortet til max 145/350 og 150/345. tips?

regner egentlig med at det har blitt litt for varmt noen ganger,:) så det er vel kjørt for noe mere overklokking...

mag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ikke lovende ut, jeg tror nok du har vært litt for brå og hard mot det... Elektronikk liker så desidert ikke høye temperaturer, da sier det fort takk for seg.

Når det gjelder det andre problemet, at du ikke ser meldingen din, skyldes det at dette forumet til vanlig ikke viser leste meldinger - for å gjøre det mer oversiktlig og letter for deg å bruke. Hvis du vil se leste tråder i et forum kan du klikke på "Vis leste meldinger" underst på hver side, eller hake av for å alltid vise leste meldinger under "Endre profil".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

no får eg berre minne mit opp i 335, viss eg setter det opp meir så går allt sein.. meirner eg hadde det høger før... husker ikkje heilt

eg klarer 150 på core med ein blue orb, er ikkje stabil høgere

ta og rens korte og særleg vifta for støv, det leder ganske doelgt varme

[ Denne Melding var redigert av: Borf på 2001-11-08 19:13 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...