bengtovaldhansen Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Sitat: "Egentlig er det ikke så stor forskjell på analog og digital redigering. Men er du en "kvalitetsfrik", vil du se forskjell på digitalt og analogt utstyr og overføring." ..hva er dette for slags utsagn!? Forfatteren virker barnslig og uinvidd - overgangen til NLE for hjemmebrukere er jo en REVOLUSJON!!! Samtidig vil jeg også stille spørsmålstegn ved valg av programvare. Dere anmelder forholdsvis råflott "hardware" som TRV900E og skriver artikkel om svindyre UV-hus, men når det kommer til selve redigeringen (som forvandler den driten du har på videobåndet til ren magi på TV-skjermen) da skal det spinkes og spares..? MainActor og StudioDV blir for spedt for de som allerede har bladd opp tifoldige tusenlapper for et digitalt videokamera. Jeg foreslår at dere lager en oppfølger der dere tar for dere Premiere, After Effects og Final Cut til Mac! Det er flere som innehar disse programmene enn dere tror. Ellers vil jeg bare si at jeg lenge har ventet på denne siden - håper den vil blomstre like mye som fetter'n; Hardware.no PS: Når ble prisguiden sist oppdatert!? Nei, gjør noe med dere sjøl! Hilsen Bengt, SmudFX [ Denne Melding var redigert av: bengtovaldhansen på 2001-07-25 15:38 ] Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Heisann! Vi har fått flere tilbakemeldinger på den digitale videoredigeringsguiden vår, og vi skal se hva vi kan gjøre... Minner om at vi er i en oppstartsfase, men det er vel ingen unnskyldning for å skrive rare ting i artiklene. Vi skal se hva vi kan gjøre. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 23:37, [nicko] skrev:oy hva skjedde der a?? Unnskyld det var ikke meningen Det var ikke meningen å trykke på "send" 48 ganger? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Neste gang håper jeg at nicko selv sletter meldingene sine. MLW Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Så det var derfor det tok evindelig tid når jeg prøvde å slette innleggene? Venta & venta & venta.... til informasjon kan en slette egne innlegg innen 30 minutter etter at det er lagt ut. -yummy, moderator- Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Herregud, munky! Gratulerer med tidenes überbump! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg kan ikke slette poster innen 30minutter :-\ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg kan ikke slette poster innen 30minutter :-\ Dette var tre år siden! Ting forandres, vet du. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg kan ikke slette poster innen 30minutter :-\ Dette var tre år siden! Ting forandres, vet du. åssen i helvete skal jeg vite det da?!?!?! Lenke til kommentar
munky Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Herregud, munky! Gratulerer med tidenes überbump! Var noen som lurte meg! Jeg fikk linken så tvingte de meg til å svare! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Denne lar me dø stille og rolig. Kor i pokkern greier folk å finne fram og svare på poster som er over 3 år sidan sist svar? I tillegg er den funksjonaliteten som det er snakk om der noko som låg veli phpbb som var det gamle forumsystemtet som blei kjørt den gongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg