Gå til innhold

"Pruting" på applestore.no ??

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om prisene på apple er "faste",eller er de prutbare ??

Noen som med hell har klart å prute der ?? :p

P.S Tror jeg må være den mest "vinglete frem og tilbake klarer overhodet ikke å bestemme meg" laptop kjøper i norge.

Jeg har over et par mnd tenkt på å kjøpe meg laptop,enten pc eller mac.

Fant først ut at jeg ville ha en EG 556E,men etter mye :hmm::hmm::hmm: ,fant jeg ut at jeg heller ville gå for en mac PB 15" !!?

Men etter et par dager til i tenkeboksen fant jeg ut at,nei dette er for riski,nytt os,nytt grensesnitt,nye (å få) programmer :hrm::cry: .

Nei,best å holde seg til gode gamle winnie,den kan jeg ihvertfall,å utvalget av programmer er stort :thumbup: ,trodde nå at endelig :dribble: .

Ja så da falt valget på en Acer TM8003LMI til 17200,har vært VOLDSOMT nærme til å trykke på kjøp knappen men (herregud begynner å bli pinlig det her) men men,atter en gang klarer jeg å ombestemme meg :wallbash::no:.

Å nå sitter jeg atter en gang på apple.no,å sugler å klør meg i hue til nevene ar fulle av flis å plankebiter :blush: ,ååååhhh hadde bare PB vært etpar tusen billigere,da hadde valget vært lett da!!

:no::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHA, det var jo litt morsomt, man pruter jo ikke på priser i norske butikker? Går du inn på elkjøp og sier, "hmm, den tv'en var fin den, mye koster?" svar "ehh , *sjekker* 7000kr" du svarer " hmmm, hva med 5000kr? 5500kr?" butikk mannen svarer "ehh jeg bare jobber her jeg du, kanke si noe på prisen."

Trur du vil finne det samme hos el-kjøp, må vel isåfall kontakte salgsansvarlig hos apple.no for å "prute" :D

haha, fin den der.

Lenke til kommentar

Hmm,har kanskje brukt feil termenilogi her.

Hva om jeg omformulerer til prisavslag/tilbud.

Har hendt det ja,at jeg får bedre pris enn det som er oppført.

Må være litt "frekke" vet dere,den som intet våger intet vinner :yes:

Å hvorfor skulle en ikke få lov til å spørre om en bedre pris ??

Du skal ha 1500,jeg vil gi deg 1200,det er mitt tilbud.

Lenke til kommentar

SELVFØLGELIG pruter du på elkjøp. de har som oftest en god margin å gå på på nesten alt. Har prutet masse på elkjøp selv. kjøpte meg barbermaskin, orignal pris var 400, fikk den for 280, det er 30% rabatt det. Jeg fikk 1000 spenn rabatt og to "high-def" vhser (kostet 200 spenn/stk) gratis når jeg kjøpte en TV for et par år siden. Tven kostet 5000 originalt.

Senest i forrige uke var jeg på expert bonus og prutet 600kr på Sony Ericsson t630 (uten abb), men jeg kjøpte den ikke da jeg fikk den enda 300kr billigere på elkjøp. jeg kan nevne flere, men føler jeg har fått poenget mitt frem.

Det er alltid lurt å prøve seg i allefall, tingene blir ikke dyrere.

Det er mye å spare, spesiellt på ting som ikke er i et veldig presset marked (barbermaskiner, stereoannlegg, tv, støvsuger osv) :thumbup:

edit: forandret en pris til en rabatt.. :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste selgere (kanskje ikke fjortissene på elkjøp) har blitt gitt et prosentvis "spillerom" når det gjelder avslag.

Der jeg har fått avslag,tror jeg ikke det har hendt en gang,at de har måttet spørre "om lov" til å gjøre det.

Lenke til kommentar

hvis du kjøper apple produkter i butikk, så er det litt prutemonn, med mindre du bare skal ha maskinen. kommer det inn en som bare skal ha en 15" powerbook, så får han betale det den koster, nytter ikke å prute med mindre du skal ha noe ved siden av, hvertfall ikke hos meg :D

mvh

vegard nerland

salgskonsulent computercity sandvika

Lenke til kommentar
Dem har ikke studentrabatt, men går fint å prute, kunne spare 300kr på en ipod engang.

Det var jo godt å høre,da er det ihvertfall håp for å gjøre det rette kjøpet.

Endret av Stoned
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...