Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så fint ut det der ja

 

fint kabinett btw:) hva veier det?

Jeg har faktisk ikke veid det. Men ett ord: TUNGT :p

Vakkert....

 

Har sett på avataren din noen ggr.

PC'n er regelrett lekker....

Takk for det ;)

 

Dritstilig.. syns bare du kunne tatt deg bedre tid til gravering av frontplexi'n  :p

Jeg skal mekke litt på kabinettet i sommer, tror jeg skal presentere det da og ha en liten worklog... skal fikse frontplexi, cpukjølingen og ha noen viftestyringer. Jeg har desverre ikke noen bilder fra under byggingen for jeg kjøpte ikke kamera før et halvt år etter start.. :(

 

Dr.X... det er da litt stilig med Crypt skrifta oxo...

Det synes da vaffal jeg.

Takk ;) Det gikk ganske fort, med bare en papirkniv... he he. Når du ordlegger det slik vet jeg ikke om jeg gidder å gjøre noe med plexien.... he he får heller se etter at de ny kabinettet er ferdig.

 

Hvor har du fått tak i det gitteret hen?? det var drittstilig å jeg kan bruke det !:)

Gitteret var noe pappa bruker til å forsterke skjøter og takstoler og til alternativt museband hvis noen skjønner noe av det ;) Tror han fikk det av en blikkenslager eller noe i den duren... Jeg har selv ALT jeg trenger av det, for pappa henter alltid altfor mye :green::thumbup: JEg skal høre med han nøyaktig hvor han fikk det fra!

 

Jeg har også en liten innrømmelse om denne HD-brønnen; den er ikke i bruk... lenger. Den var ALTFOR stor.... og en liten advarsel til dere som fikk samme ide. Mens jeg brukte den, begynte en av HDen for første gang å "knatre" hørbart. HD en gjørde det fra før, men det var liksom pluteslig hørbart utenfor kabinettet. Ja, jeg hadde demping i HD-boksen.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...