phreak-z Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg satt å jobbet med linux maskinen min, og så på tastaturet.. herregud så kjedelig tenkte jeg.. så jeg fant frem litt svart lakk, litt sandpapir, og litt klar lakk. slik så det ut etter pussing, og to lag svart lakk. slik etter 2 lag svart, og 1 lag klar lakk. her er noen bilder av bunnen: alle bilder er med 1 lag klar lakk.. fant ut når det tørket at jeg burde hive på 1 lag til med klar lakk, og her er det ferdige produktet, ved siden av et identisk tastatur: Beklager billedkvalitet, men jeg har bare et gammelt lusent digitalt kamera, og lyset er ikke så bra i det rommet. men nå skinner tastaturet som en blankpolert og vokset bil! Endret 28. mai 2004 av phreak-z Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis det har blitt så bra som du sier, er jo det flott! men er ikke lakken litt "kornete" ??? (eller virker blanklakken slik at den "effekten forsvinner? ) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 pent, veldig pent Har selv lakkert mitt tastatur orange det ble pent.. synes jeg da Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis det har blitt så bra som du sier, er jo det flott! men er ikke lakken litt "kornete" ??? (eller virker blanklakken slik at den "effekten forsvinner? ) det kan være biled kvaliteten som gjør at det ser kornete ut Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 lakken er ikke kornete i det hele tatt.. er nok billedkvaliteten ja.. eneste som ble galt med lakken er et insekt på mygg størrelse som sitter fast i lakken, men den er under tastaturet, så det gjør ikke så mye.. takker for bra tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå