Gå til innhold

Hva må til for å bli moderator/medlems-moderator?

Anbefalte innlegg

QUOTE (enden @ 28/05/2004 : 11:50)
QUOTE (raonnyaa)
Og slik jeg ser det er det moderatorer i pose og sekk her så du får neppe jobben ;)
Den der må du utdype for meg, for den tok jeg ikke...

Jeg mener :

Det er vel nok moderatorer / bruker moderatorer her, de som er bør få anledning til å "lære seg jobben sin", og selvfølgelig, gjør de en dårlig jobb, bort med dem.

Er innom her ofte / mye, og jeg synest at søppel blir stort sett stengt fort, altså, nok moderatorer.

Blir det for stor gjennomtrekk av moderatorer vil det bli masse krøll

(tenker på klager over at tråder blir stengt o.l.)

Det er enkelte spamwhores her som skriver alt mulig rart i hytt og pine for å få mange poster, og de tror at de kan bli moderator av den grunn :roll: (virker sånn på meg ihvertfall).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det er flere som har få poster her er at mange har en forumkonto for å poste i diskuter artikler når de skriver noe. Mange har også regget seg og fått moderatorstatus, men gidder ikke surfe, og i alle fall ikke moderere lenger. Det er egentlig ikke så himla mange aktive moderatorer her.

ronnyaa: er det ikke bar bra at moderatorene ordner opp fort i saker? Bedre det enn å la de utvikle seg... Så lenge man fører en felles linje i henhold til satte retningslinjer ser jeg ikke problemet. Spesielt ikke når det faktisk ikke er _så_ mange som modererer aktivt.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 28/05/2004 : 21:56)
ronnyaa: er det ikke bar bra at moderatorene ordner opp fort i saker? Bedre det enn å la de utvikle seg... Så lenge man fører en felles linje i henhold til satte retningslinjer ser jeg ikke problemet. Spesielt ikke når det faktisk ikke er _så_ mange som modererer aktivt.

Det blir stort sett stengt det som stenges kan, så av den grunn mener jeg at det er nok moderatorer her.

Du har tydeligvis misforstått litt, jeg mente at det var "liten vits" for trådstarter å "smiske / hinte" for å gjøre det klart at han ville bli moderator.

Jeg er fornøyd med forumet slik det er nå, ting blir stengt fort som regel når det er "vel fortjent" om du skjønner..

Av og til må man hinte litt direkte til moderatorer når det er litt grovere overtramp av forumreglene som skjer, og de har pågått en stund.

Men som sagt, jeg er fornøyd slik det er nå, er bare redd for at med for mange "sjefer" vil det bli litt vel mye moderering..

Ronny

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...