Gå til innhold

Program til å skrive ut bilder!

Anbefalte innlegg

Altså, har fått et megapiksel-kamera, et Pentax Optio 555, og en skriver, Canon Smartbase MP370. Den støtter selvfølgelig Pictbridge funksjon.

Uansett, for å fortelle for-historien til dette: Med en gang vi fikk skriveren og kameraet, tok jeg noen bilder, satte minnekortet inni skriveren, og brukte det geniale, riktignok innebygde, programmet i Windows: "Veiviser for utskrift av bilder" som kommer opp som et alternativ med en gang minnekortet puttes inn i skriveren. Her valgte jeg at bildene skulle være 640*480 størrelse, og tre bilder per ark.

Så, to uker senere gikk, og jeg hadde printet ut mange ganger før det også, og jeg skulle putte inn minnekortet for å printe ut - igjen! Valgte "Veiviser for utskrift av bilder". MEN! Her fryser programmet seg. Hver eneste gang. ABSOLUTT hver eneste gang. Prøver igjen og igjen, og det er rimelig frustrerende, for familien min og jeg har nylig vært i England, og tok haugevis av bilder, men vi vil ikke ha bildene større enn 640*480 OG TRE BILDER PÅ ETT ARK, som var ett av funksjonene i "Veiviser for utskrift av bilder".

Så, nå maser muttern og fattern på meg, men jeg får det ikke til. To uker er gått, og de vurderer å selge alt sammen.

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med minnekortet, men det er det ikke. I "Veiviser for utskrift av bilder" står det også at man kan printe ut bilder fra datamaskinen med "Veiviser for utskrift av bilder", men jeg finner ikke det noe som helst sted, bortsett fra når jeg setter inn minnekortet.

Finnes det er program som kan fikse biffen "Veiviser for utskrift av bilder" greier? Et som kan erstatte det, og kan gjøre mine kresne valg, som spesifisert litt ovenfor? Evt. løsning på problemet?

Men, aller helst; et program som fikser biffen, og er til å stole på. Det er krise, så vil gjerne ha hjelp as quickly as possible.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du installert Softwaren som fulgte med printeren din? Der er det et program for å skrive ut bilder, jeg husker ikke navnet på det i farta. Det fungerer atskillig bedre enn det som er innebygd i Windows.

Sjekket på Canons nettsider og programmet heter Easy PhotoPrint og følger med printeren din.

Endret av qtek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...