_vamecum Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Zelda WW var nydelig. Bra grafikk behøver jo ikke alltid være polycount og polygons og pixelshaders og bla bla bla (selv om det selvfølgelig er fett!). Heh. polycount hjelper nok på. Enten poly-pushing power, eller gode teksturmuligheter. Gamecuben er best på tekstur-prossesering, men ikke _så_ dårlig på poly-pushing heller. ligger vel mellom ps2 og xbox der. Hvordan designerne og utviklerene bruker hardwaren er vel kanskje viktigere enn selve hardwaren dog. Nintendo har kanskje gjort for lite til å virkelige pushe limits fra IN-House dev teams. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå