Vice Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Du liker ikke slike spill gjør du? Bare innrøm det! Ja og nei. Ikke spesielt positivt imponert, men heller ikke spesielt "negativt imponert" . Som jeg sa: Et helt greit spill. Vet ikke helt hva du mener med "slike spill" dog. I dette tilfellet snakker vi kun om Trackmania. Men feks. "Stunt Car Racer" syntes jeg var fabelaktig i sin tid. Endret 3. juni 2004 av Vice Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ok, no offence. Det er jo smak og behag hele greia. Selv digger jeg spill med sjarm, som dette har massevis av. Det er mange timer med useriøs moro i singleplayer sammen med en kamerat mot klokka, men online med kompiser er det helt vilt kult! Kjører forøvrig knirkefritt på høyeste grafikkdetaljer @ 1400x1050 på Whitebox CL50-en min med Radeon 9000! GØY med 3D-spill på laptopen! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva er det dere kaller dere på nett dere da? jeg skal knuse dere alle sammen. ehhe Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Trackmania har jeg hatt lenge, men jeg har lasta det ned da.. Tenker på å kjøpe det nå da, nå som det er kommet til Norge. Det er et konge spill! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva er det dere kaller dere på nett dere da? jeg skal knuse dere alle sammen. ehhe Jeg har det samme navnet som jeg bruker på dette forumet. Du kan knuse meg når det passer deg Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva er det dere kaller dere på nett dere da? jeg skal knuse dere alle sammen. ehhe Kiff her eller =ACE=Kiff dah egentlig Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Heter det samme som nicket mitt Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Til nå; kun MP-demoen, men kaller meg der for QuickSheep. Men fullversjonen, (kjøpt vel å merke ), blir nok å finne i hylla i løpet av høsten. Så da er det bank å få gutter! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Et spørsmål: Jeg skulle linke på Lan sammen med en kompis i går, men man måtte laste ned/lage noen challenges for å linke overhodet (Network, ikke Multiplayer i spillet) Knotet rundt og fant strengt bare en bunch med challenges som var brukerlagde og crap! Fins det noen offisielle challenges? Har siste patch (1.25). Eller "godkjente" challenges? Link anyone? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Eller kanskje en løsning slik at jeg kan spille singleplayer kartene i network mode? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du finner noen map-packs på Trackmania Tourney. Det er de banene som spilles i ligaen. Det er som regel gode baner. Link finner du her. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har faktisk tilgang til alle singleplayer-banene hvis jeg skal hoste netverk..men det er kanskje fordi jeg har fullført alle, vet ikke. ellers anbefaler jeg TrackMania Exchange hvis du skal laste ned baner. De har flere hundre tusen eller noe sånt baner der, og du kan søke etter hva du er ute etter, lengde, stil, vanskelighetsgrad osv. Dessuten fins det at award-system slik at de beste banene får award av folk som liker dem. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ah... Sikkert fordi jeg ikke har nok coppers. Har ikke spilt annet enn Multiplayer på laptopen. Singelplayer på den stasjonære. Skal teste. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 må kjøre gjennom banene før man kan spille med de på nett ja Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 må kjøre gjennom banene før man kan spille med de på nett ja Nja... egentlig må man jo det... Men finnes drøssevis av "trainere" som gir alle banene og nok "penger" til å kjøpe deler... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 cheating er for duster... Neida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå