UUnreal Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) For dere som har kjøpt. Last ned trackmania Powerup her! 90 mb. Gjør spillet enda bedre Funker KUN på full verjon. Endret 31. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 den demoen jeg har innstallert er/inneholder powerup. da kan spille online og offline..kan man mekke loop i demoen?..har ikke fått det til Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Det kan man på demo fra før av. Powerup gjør at man blandt annet kan bygge baner inne i fjell o.s.v. Endrer utseende på hele spillet. Endrer pengesystemet. Så du har nok ikke tilgang til disse godsakene. Sorry mac. Går kun på fullversjon. Endret 31. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ja, skal nok snart kjøpe fullversonen jeg også.hvis man skal sende et brett man her laget til noen, hvilken fil skal man sende/hvor finner man den??? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Brettene ligger under challenges\my challenges\ De tar ca 2kb per brett. Håper mange kjøper spillet, det er überfet å spille online. Kan legge ut url til den offisielle Nerd banen etterhvert Tok meg og Håkon 4 dager å lage (brukte 78 450 coppers) og tok oss 3 dager å få validert brettet. En runde tar ca 15 minutter Er det mange nok på gamer.no som har spillet til at vi kan stille med et Trackmania lag i ligaen ? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Et lite tips om supert nettsted hvor man kan laste ned og legge ut baner: http://www.tm-exchange.com/ ^^ Jeg er på lag allerede, men det hadde vært kult hvis det hadde kommet noen norske Dessuten er det snakk om at en landslagscup. er på vei Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes det er dårlig av folk å si at Trackmania ikke er verdt 299,- Her er en utvikler som ikke har verdens beste ressurser, så i stedet for å gå konkurs i søken etter sinnsyk grafikk, har de satset på et intuitivt spillprosjekt (med litt ideer fra legendariske Stunts...), med tett kontakt med brukerne, slik at feil og mangler brukerne finner FAKTISK blir tatt hensyn til. I tillegg kan det nevnes: - Flere offisielle "tools" til GRATIS nedlasting, som Trackmania Manager. - Fyldige patcher som gir mer enn bare bugfixer. - Offisiell expansion pack til GRATIS nedlasting. At man ikke liker sjangeren spillet befinner seg i er jo en ting, men det må vel være bedre at utviklern etterhvert får litt ros for gode nye ideer, enn at man hele tiden skal tiljuble HL2-kloninger med sinnsyk grafikk uten historie.... Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er veldig enig med deg L03VIk, Trackmania er absolutt verdt 299. Jeg fikk faktisk 2 stykk orginaler siden jeg anmeldte spillet for Nerd, Men etter jeg hadde spillt det i 4 timer, så dro jeg ned på elkjøp og kjøpte det, nettop for å støtte produsenten. Synes Nadeo har gjordt en kjempejobb med trackmania, derfor det fikk 8 av 10 poeng på anmeldelsen min. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 for dem som bare vil spille online littegran holler det lenge nok med bare demoen Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det mange nok på gamer.no som har spillet til at vi kan stille med et Trackmania lag i ligaen ? Ja, det er mange nok. Problemet er at de beste spiller for andre lag. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjøper spillet om det blir mer utbredt, og om det skapes et større norsk community. Godt det tas initiativ. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er så langt 75 personer som har kjøpt spillet og registrert seg med Norway i online-profilen sin Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor får man ikke tak i dette spillet på andre steder enn elkjip? Har prøvd EB-games, Ram&Rom, Free recordshop og tilogmed &%¤&%Spaceworld!! Og jeg nekter å bruke Spiderman. Og vi snakker Oslo her, og nesten ingen hadde hørt om det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes det er dårlig av folk å si at Trackmania ikke er verdt 299,-Her er en utvikler som ikke har verdens beste ressurser, så i stedet for å gå konkurs i søken etter sinnsyk grafikk, har de satset på et intuitivt spillprosjekt (med litt ideer fra legendariske Stunts...), med tett kontakt med brukerne, slik at feil og mangler brukerne finner FAKTISK blir tatt hensyn til. I tillegg kan det nevnes: - Flere offisielle "tools" til GRATIS nedlasting, som Trackmania Manager. - Fyldige patcher som gir mer enn bare bugfixer. - Offisiell expansion pack til GRATIS nedlasting. At man ikke liker sjangeren spillet befinner seg i er jo en ting, men det må vel være bedre at utviklern etterhvert får litt ros for gode nye ideer, enn at man hele tiden skal tiljuble HL2-kloninger med sinnsyk grafikk uten historie.... Det jeg mener med "ikke verdt 299" er at et produkt bør også til en viss grad gjenspeile ressursene som er lagt ned i produksjonen. Dersom et spill hvor 30 personer har vært med i utviklingen selger for 500kr er det urimelig at et spill som har blitt utviklet av 5 personer selger for samme prisen. (Her går vi da selvfølgelig utifra at alle personene har arbeidet like mye). Hadde resultatet av 5 persons spillet vært helt eksepsjonelt bra både når det gjelder originalitet og teknisk utførelse og spillbarhet så hadde dette selvfølgelig vært med på å rettferdiggjøre en lik pris. Men i dette tilfellet er det snakk om et spill som ikke er eksepsjonelt på noen spesielle måter. Det er et helt greit spill, enkelt men tildels artig og underholdende. Men det er selvfølgelig vanskelig å diskutere slikt. For noen vil sikkert spillet være verdt 1000 spenn. Andre vil ikke ha det selv om det er gratis... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Endelig på tide at noen oppgraderte stunts! Spillet er genialt! All heder og ære til dem. Endret 3. juni 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
KriB Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det jeg mener med "ikke verdt 299" er at et produkt bør også til en viss grad gjenspeile ressursene som er lagt ned i produksjonen. Dersom et spill hvor 30 personer har vært med i utviklingen selger for 500kr er det urimelig at et spill som har blitt utviklet av 5 personer selger for samme prisen. (Her går vi da selvfølgelig utifra at alle personene har arbeidet like mye). Hadde resultatet av 5 persons spillet vært helt eksepsjonelt bra både når det gjelder originalitet og teknisk utførelse og spillbarhet så hadde dette selvfølgelig vært med på å rettferdiggjøre en lik pris. Men i dette tilfellet er det snakk om et spill som ikke er eksepsjonelt på noen spesielle måter. Det er et helt greit spill, enkelt men tildels artig og underholdende. Men det er selvfølgelig vanskelig å diskutere slikt. For noen vil sikkert spillet være verdt 1000 spenn. Andre vil ikke ha det selv om det er gratis... Du liker ikke slike spill gjør du? Bare innrøm det! Hvor mye arbeid som er lagt ned i et spill har ikke noe å si for spillbarheten. Har spilt dette spillet en del ganger, og jeg har sjelden hatt det så gøy foran maskinen som da jeg og en kompis satt en hel lørdagsnatt og spilte "mot" hverandre ved hjelp av ghosting funksjonen i Trackmania. Det er atså ikke hvor mye ressurser som er lagt ned i spillet som bestemmer om det er verd mye penger eller ei. Det er hvor mye det fenger som bestemmer alt. I akkurat dette er jeg veldig enig med CS-fans. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har litt lyst å kjøpe spillet nå...spilte demoen en del når den kom ut, dritfett spill Så har jeg lyst til å slå @Lee for det irriterte meg at han var et halvt sekund forran meg hele tia på demoen når vi spilte på internett Noen som vet om en webshop som har det? jeg har ikke Elkjøp på stedet der jeg bor... Får jeg kjøpt spillet, så stiller jeg lett opp i en liga. Dune Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som vet om en webshop som har det? jeg har ikke Elkjøp på stedet der jeg bor... http://no.gamesmix.com/ har Trackmania. Koster litt mer enn hos elkjøp, men finner ingen webshops akkurat nå som har bedre pris enn dette. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 OK, jeg har funnet en billig måte å skaffe spillet på. Gå til www.elkjop.no og bestill derfra. da kan du få spillet for 318,- (19kr frakt i tillegg til 299,-) Du trenger VISA eller MASTERCARD for å bestille hvis ikke du har mulighet for å få spillet sendt rett hjem på døra. Jeg har nettopp bestilt Dune Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Trackmania er et genialt spill. Skulle ønske flere utviklere laget spill der selve spillegleden kommer foran alt. De som har lastet det kan ikke skrive en seriøs anmeldelse, ikke minst fordi det (etter min menig) først VIRKELIG blir gøy med multiplayer. Må nok en tur på Elkjøp, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå