Spaz Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tenkte bare jeg skulle si ifra om at Trackmania er i salg http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=8750 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har spillt demoen litt, tror egentlig jeg gikk lei spillet bare i demoen så jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe det gitt Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Var ikke spess gøy nei, men er jo ett fint tidsfordivs spill da, og det ligner litt på Stunts (som forøvrig er ett mye bedre spill!). Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hmm.. dette spillet har jeg spilt så mye nå at jeg skylder nadeo å kjøpe det ... får vel se om jeg får bestilt det sammen med Beyond Divinity snart Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 koster forøvrig 299 på elkjøp Takk for tipset. Sparer jo nesten en hundrelapp da! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Altfor høy pris for dette spillet! Det har jo "nice price" skrevet over hele seg. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Klarer meg med demoen! Alt for dyrt for det spelet Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Demoen er nok tidsfordriv for meg ihvertfall.Svært gøyalt spill Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Demoen er bra den, men den har en del bugs og mangler. Det er flere som spiller demoen enn fullversjonen i dag. Mulig at Nerd reklamen av spillet har økt antall spillere i Norge. Jeg håper flere kjøper spillet slik at demoen dør ut. Endret 28. mai 2004 av @Lee Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har aldri prøvd det, men det så artig ut når de spilte det på nerd....lette etter det i byen i går men fant det hverken på spaceworld eller spiderman.... Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg har anmeldt dette spillet, anmeldelsen kommer på søndag..vi fikk det på mandag etter forige sending. Om dere likte demoen, så kommer dere til å elske hele spillet... Og at demoen er såpass lite begrenset som den er, gir plusspoeng til spillet, men for å si det slik. I demoen kan man bare lage baner med en verdi av 5 000 coppers, kjører man singelplayer delen i spillet perfekt kan man lage baner med 80 000 coppers. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Trackmania er jo et genialt spill, og absolutt ingen "Nice Price" spill. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kjøpte spillet for 299,- hos Elkjøp for to dager siden. Synes det er veldig digg jeg, nesten akkurat som Stunts med bra grafikk. Har ikke fått så mye coppers enda, bare ca. 14 000. Må spille litt mer slik at jeg får råd til å lage en ordentlig bane. Var egentlig på Elkjøp for å kjøpe Atter en Konge til 89,-, men siden de var utsolgt for den endte jeg opp med Track Mania. Angrer ikke på dette kjøpet! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) spillet er døds morsomt på lan EDIT: anbefaler å laste ned baner fra hjemmesiden til track mania, helt syke greier Endret 29. mai 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 spillet er døds morsomt på lan EDIT: anbefaler å laste ned baner fra hjemmesiden til track mania, helt syke greier Jepp. Helt konge på lan. Spilte det forige helg ( ) og det skal spilles denne helgen på lan. Hvis man syns 300,- er mye å betale for et konge spill så ....... Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg kjøpte spillet fra utlandet i desember i fjor og har vært hekta siden. Beste spillet jeg har spilt noen side. Men jeg tror dette er et slags elsk eller hat spill. Så det er nok mange som ikke liker konseptet. Uansett kult at det har kommet til norge (og forøvrlig resten av verden) Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg Lastet ned TrackMania Gratis på DC++ ,men det snakker vi ikke om her Syntes ikke trackmania er noe spess bra.. men går an å spille når man kjeder seg.. hehe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 spillet er så bra (jeg elsker stunts) at jeg vurdere og opdatere datan så jeg kan spille det uten at det hakker ... (sier vell litt om min data ) skulle kommet en X-box ver men tror ikke det blir like bra da sidne man må abonere på live som ikke er bra (må jo betale) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 fikk tak i demoen i dag:...FETT!!! kan man bruke en account man har laget i demoen til å spillle online i fullversjonen??? vil spille online og kommer nok til å kjøpe spillet...bra andmeldelse på nerd i dag også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå