Gå til innhold

Popup skit!


Anbefalte innlegg

En ting i FireFox jeg ikke liker er at den følger slike regler at når du har linjeskift i HTML-koden, så lager den automatisk et slags linjeskift..

 

Dvs. at du må ha diverse ting helt inntill hverandre, hvertfall når du bruker bilder i tabeller.

 

Husker jeg sleit med det der, og måtte rote om hele strukturen på HTML'en.. blei passe bra forbanna.

Hva mener du? Liker du ikke at Firefox følger standardene for html og css?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt mere fan av Mozilla Firefox enn av Opera personlig.. Men det er nå så :hmm:

Den er fin og rask den, men liker bedre Opera i Windows.

I Linux bruker jeg FireFox, pga at den er så EKSTREMT rask :D

noe man ikke kan si om MSIE :nei:

Hmm.. det er litt merkelig. Syns i grunnen ikke at firefox er så rask jeg. Er den mye raskere enn opera for deg?

Lenke til kommentar

Nå har både Ad-Aware og SpyBot search and destroy blitt nevnt, men jeg føler at jeg har noe å tillegge:

 

Bruk begge! Jeg har opplevd at de kompleterer hverandre bra, siden de ikke går etter exakt de samme "problemene".

 

Ellers er SpyBot den raskeste av de to, synest jeg, pluss at man kan konfigurere denne så at den starter først noen (valgfritt) minutter etter maskinen har komt i gang, dette er til stor hjelp om du har mange programmer som "hogger" maskinen så snart den går i gang. Veldig praktisk, skulle ønske flere programmer hadde denne featuren!

Lenke til kommentar

Carnifex:

 

Ja jeg synes den loader sidene mye raskere enn både Opera og MSIE.

Kan jo hende det bare føles sånn, men det føles hvertfall ganske så bra :D

 

 

gecko:

 

Ikke standarene for HTML, men en gammel regel som andre browsere har valgt å gå vekk fra at folk må følge. Hvis du selv scripter HTML, og prøver å lage et oppsett med en bilde-header som skal henge sammen med en bilde-meny rett under, så vil du se at hvis du ikke setter det helt inntil hverandre et sted så vil det gå galt..

 

men f**n jeg husker ikke akkurat hva i koden det var, er ganske så lenge siden jeg har gjort det her... Kan si fra hvis jeg finner det ut, hvis det er viktig..

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Ikke standarene for HTML, men en gammel regel som andre browsere har valgt å gå vekk fra at folk må følge. Hvis du selv scripter HTML, og prøver å lage et oppsett med en bilde-header som skal henge sammen med en bilde-meny rett under, så vil du se at hvis du ikke setter det helt inntil hverandre et sted så vil det gå galt..

 

men f**n jeg husker ikke akkurat hva i koden det var, er ganske så lenge siden jeg har gjort det her... Kan si fra hvis jeg finner det ut, hvis det er viktig..

Er det kanskje dette fenomenet du har vært borti?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...