pcgutten Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg begynner og irritere meg over all den popupen jeg får! Er det noen måte og få den vekk? Får opp alt slags fra slankekurer til credikort og slike ting!? Vil ha det vekk Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 IE kommer med innebygd pop-up killer i WinXP SP2 som kommer på sensommeren. Inntil da kan du søke på google.com eller download.com etter pop-up killere som er freeware. Du kan alternativt bruke en annen web-leser som f.eks Opera, men det er kanskje litt overkill hvis du bare vil ha bort pop-up'en. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Høres for min del ut som du har fått deg litt spyware. Du kan jo prøve å hente ad-aware og kvitte deg med det. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 internet security 2004 tar pop-up Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke vent på MSIE , bruk heller Opera. Når IE ikke før nå har skjønt at de må ha en funksjon som blokkerer pop-ups som alle andre har skjønt, er ikke de noe å satse på. Opera er også mye mer funksjonabelt med innebygd Mail + IRC klient. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Får du popups uansett hvilke sider du går på, så har du nok spion og reklameprogrammer innstallert på pcen din. For å fjerne dette, så er SpyBot Search and Destroy et meget godt program, dette finner du på www.safer-networking.de Last ned, innstaller, oppdater til siste referansefil og søk så igjennom maskinen. Avslutt alle fildelingsprogrammer og lignende først. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er litt mere fan av Mozilla Firefox enn av Opera personlig.. Men det er nå så Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er litt mere fan av Mozilla Firefox enn av Opera personlig.. Men det er nå så Den er fin og rask den, men liker bedre Opera i Windows. I Linux bruker jeg FireFox, pga at den er så EKSTREMT rask noe man ikke kan si om MSIE Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) MSI har pop-up blokkerer, men du må installere et lite tilleggs prog. Det heter MSN toolbar. MSN Toolbar No Endret 28. mai 2004 av pkalle Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er litt mere fan av Mozilla Firefox enn av Opera personlig.. Men det er nå så Firefox rox Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er litt mere fan av Mozilla Firefox enn av Opera personlig.. Men det er nå så Firefox rox Enig, Mozilla er kjempebra, men desverre hender det at enkelte websider ikke fungerer helt godt i den, og at man må bruke IE, men i 97% av tilfellene er den yppelig. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 The one and only Google Toolbar Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 En ting i FireFox jeg ikke liker er at den følger slike regler at når du har linjeskift i HTML-koden, så lager den automatisk et slags linjeskift.. Dvs. at du må ha diverse ting helt inntill hverandre, hvertfall når du bruker bilder i tabeller. Husker jeg sleit med det der, og måtte rote om hele strukturen på HTML'en.. blei passe bra forbanna. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvordan får jeg slått på pop-up killeren i Opera igjen? Husker ikke Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Quick Preferences på Tools ( 7.50 ) Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg vil også komme med useriøse forslag siden alle andre her gjør det!! BRUK IE!!! Lenke til kommentar
reybr Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Google toolbar er effektiv for å stoppe popups i IE Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg vil også komme med useriøse forslag siden alle andre her gjør det!! BRUK IE!!! Du mente vel ikke mitt forslag, siden jeg begrunnet hvorfor jeg mente det jeg sa håper jeg.. ? Endret 27. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dere har alle glemt en liten ting. Er dette programmer som ligger på maskina hans og spammer, så løser ikke popupkillerproblemene, de bare forhindrer reklamen. Programmene vil fremdeles ligge på maskina, sende data ut om brukerens vaner og surfing, og stjele systemressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå