Gå til innhold

CS en voldelig sport

ikkeno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja ok kanskje litt drøyt å kalle CS en sport da, men hva skal jeg skrive da? voldelig spill? det vet vell de fleste. :dontgetit:

P.S: Det er da noen folk som synes Bush er smart :p

Lenke til kommentar
å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han greide jo å bli president i USA, så noe smart må han ha gjort.

Skjønner ikke åssen folk kan begynne å slåss på nettkafe. Iaffal hvis en går ut i fra at det var grunnet en klan-kamp, for på nettkafe pleier man ikke akkurat å ha cheats. :---]

Ikke jeg iaffal.

Lenke til kommentar

Dette stod i en relatert artikel:

Nettverksspill er ingen spøk. En 22-åring falt nylig om død foran PC-skjermen i Singapore, mens en 16-åring fra Thailand ble knivstukket i ryggen av sin CounterStrike-motstander.
Lenke til kommentar
P.S: Det er da noen folk som synes Bush er smart :p

Bush har en IQ på 90. Sier vel det meste? :roll:

Jeg tror virkelig ikke at IQ har en påvirkning på en leders bedømmelse.. Om han ser sammenhengen mellom to trekanter har mindre å si enn intelligensen han har som samfunnet, etikk osv..

Lenke til kommentar
Jeg tror virkelig ikke at IQ har en påvirkning på en leders bedømmelse.. Om han ser sammenhengen mellom to trekanter har mindre å si enn intelligensen han har som samfunnet, etikk osv..

Godt mulig, men kan du kanskje forklare meg hvorfor han ikke har noen intelligens om samfunnet og etikk og sånt, da?

Bush og etikk... HAHAHA! :lol:

Lenke til kommentar

Nei, for all del, men nå sa jeg jo ikke noe om hans egenskaper som leder. Men uansett, det er ikke Bush som er den virkelige lederen av USA, det er rådgiverene hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...