Lars :) Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tir 7. jan 2003 kl. 07:53 ble artikkelen laget....... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Folk er idioter... Sloss med våpen på grunn av CS Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!! "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" - gunfreak19 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ok kanskje litt drøyt å kalle CS en sport da, men hva skal jeg skrive da? voldelig spill? det vet vell de fleste. P.S: Det er da noen folk som synes Bush er smart Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Agreed Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han greide jo å bli president i USA, så noe smart må han ha gjort. Skjønner ikke åssen folk kan begynne å slåss på nettkafe. Iaffal hvis en går ut i fra at det var grunnet en klan-kamp, for på nettkafe pleier man ikke akkurat å ha cheats. :---] Ikke jeg iaffal. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Dette stod i en relatert artikel: Nettverksspill er ingen spøk. En 22-åring falt nylig om død foran PC-skjermen i Singapore, mens en 16-åring fra Thailand ble knivstukket i ryggen av sin CounterStrike-motstander. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 å kalle cs for sport er som å kalle bush smart!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han greide jo å bli president i USA, så noe smart må han ha gjort. Ja, han er sin fars sønn... No more. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 pluss noen 100 millioner $ fra kristene ekstremister. men siden dette ikke er Politikk delen stopper vi der Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Syyyyyyyyyykt!! Hvor sjuke kan folk bli? Det er jo noe som klikker mentalt hos de folka da! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Og staten som vil sette høyere aldersgrenser på data spill. Det er da de voksne som blir mest påvirket ser det ut som Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) mens en 16-åring fra Thailand ble knivstukket i ryggen av sin CounterStrike-motstander. syke syke mennesker. Endret 28. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 P.S: Det er da noen folk som synes Bush er smart Bush har en IQ på 90. Sier vel det meste? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 P.S: Det er da noen folk som synes Bush er smart Bush har en IQ på 90. Sier vel det meste? Jeg tror virkelig ikke at IQ har en påvirkning på en leders bedømmelse.. Om han ser sammenhengen mellom to trekanter har mindre å si enn intelligensen han har som samfunnet, etikk osv.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg tror virkelig ikke at IQ har en påvirkning på en leders bedømmelse.. Om han ser sammenhengen mellom to trekanter har mindre å si enn intelligensen han har som samfunnet, etikk osv.. Godt mulig, men kan du kanskje forklare meg hvorfor han ikke har noen intelligens om samfunnet og etikk og sånt, da? Bush og etikk... HAHAHA! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg tror virkelig ikke at IQ har en påvirkning på en leders bedømmelse.. Om han ser sammenhengen mellom to trekanter har mindre å si enn intelligensen han har som samfunnet, etikk osv.. Nei, for all del, men nå sa jeg jo ikke noe om hans egenskaper som leder. Men uansett, det er ikke Bush som er den virkelige lederen av USA, det er rådgiverene hans. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 men som gunfreak sa : dette er ikke politikk-delen........ OT: Syke syke mennesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå