FpsStu Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hvis du leste [hurtig mod]func1030/chieftec matte posten min, så fikk du sikkert med deg at jeg hadde klart å rom**kjøre musa mi, lakken var jo slitt bort etter ekstremt mye bruk av musa... Slik så den ut... Jeg demonterte musa og dokking stasjonen, pussa delene som skulle lakkeres med P150 sandpapir og lakkerte alle deler, svart... Jeg glemte derimot å lakke "søk" knappen som er på docking stasjonen... resultat Edit: Jeg brukte matt svart fra biltema til 35kr Endret 27. mai 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Forminsk bildet litt da Endret 27. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Forminsk bildet litt da ja du kunne jo dø vis ikke King_mephisto: ikke dårlig, så iallfall bedre ut Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke at det ser dårlig ut, men hadde det ikke sett enda bedre ut viss du bare hadde lakkert den store flaten? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har lyst til og lakkere min mx500 (samme mis med ledning) og det jeg lurer på er: Hvordan er den og holde i etter lakkering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå