Lars! Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sjekk sida mi: http://www.ehmsiden.com Når du ser på index-fila, så vert venstremenyen skjøve ned, det vert han ikkje på dei andre sidane! Trur det er fordi innhaldet går under menyen! Kva skal eg gjere? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bruke divs og ikke tables? Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Og korleis får eg det til? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 For å svare på topic så trur eg du må legg til valign="top" over <!-- meny venste --> Altså: Finn dette: <!--midtdel--> <table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" width="775"> <tbody> <tr> <td width="130"> <!--meny venste--> i <td width="130"> legg til valign="top", så det blir: <td width="130" valign="top"> Ellers så var ikkje koden særleg bra. Anbefaler DIVs. Viss du skal bruke tabeller så kan du klare deg med langt færre enn du har i dag og dermed få ein betre og ryddigare kode. Men anbefaler som sagt DIVs viss du behersker dette... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Tusen takk! Hadde prøvd det meste utenom det! NB! Eg er faktisk fornøgd med koden! Han er i allefall bedre en front-page kode! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, og MS Word. Det finnest ikke styggere koder enn de MS Word lager..... Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Bare en rask kommentar. KOden ville fort blit MYE mer ryddig vist du hadde brukt css. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Bare en rask kommentar. KOden ville fort blit MYE mer ryddig vist du hadde brukt css. Bruker CSS! Til å fjerne understrek og rammetype! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Bare en rask kommentar. KOden ville fort blit MYE mer ryddig vist du hadde brukt css. Bruker CSS! Til å fjerne understrek og rammetype! Hmm... Slik jeg ser det er det ikke brukt noe særlig css i det hele tatt. Den eneste css koden var en intern: <style type="text/css"> a {text-decoration: none} </style> Og tabell kodene dine ser slik ut: <table style="border: 1px solid black;" cellpadding="0" cellspacing="0" border="1" align="center" width="775"> Det er ikke css Og en ting til. Jeg titte gjennom kodene. Mangler <title></title> koden på sia di? Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ja! Berre dykk som har hjulpe meg og nere vener veit om sida! Han er forsatt i utvikligsfasen! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Bare nevner det. Det er mye enklere vist du har det på et eksternet stilark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå