Gå til innhold

Canon MV750i <----- Er dette noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her er en test på kameraet... det er 2 kameraer i 1 test... jeg skal kjøpe meg kanskje det andre der.... men du får se selv og se hvem du liker best....

 

Velkomen til forumet Stikzen :)

Har sett på det kameraet oxo:P Men jeg tenkte meg et annet enn deg f.eks. Liker å ha mye zoom, lang levetid osv... Der kom jo MV750i best ut av de to i testen... Noen forslag på evnt. andre kameraer i 4000-6000 klassen?

 

Eller er MV750i bra nok?

 

Jeg tenkte meg å filme litt i fart, filme når det er litt mørkt osv... Hvis noen har erfaringer med det så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen billige og "bra" ålreite kameraer :green:

Endret av Stikzen
Lenke til kommentar

Hei :wee:

 

Jeg har nettopp kjøpt dette kameraet

 

http://www.xd.no/asp/info.asp?p=30781&l=3&...13&likepattern=

 

Svartens HC20 link^ sluttet å fungere så..

 

D har de tingene jeg var ute etter:

-DV inn/ut

-Er veldig lite å lett

-Helt kurant menysystem

-Infrarød nightshot, som fungerer meget bra, såfremt man ikke er for langt unna objektene (i stummende mørke).

-Kvaliteten på opptaket er helt kurant

-Innebygd linsecap :thumbup:

-Null motorstøy på opptakene

 

Har hatt dette i 2 uker nå, er fornøyd. D eneste jeg savner litt er 22X zoomen til 750i (jeg hadde tenkt å kjøpe dette egentlig) Neste nå er extra infrarødt lys som kan lyse 30 m! Og større batteri, d blir saker d! :thumbup:

 

Hvis du er ute etter stillbildekvalitet og muligheten til å ta slike er ikke dette kameraet for deg, da kan du se på HC40 modellen f.eks.

Endret av ThoooR
Lenke til kommentar
Hei  :wee:

 

Jeg har nettopp kjøpt dette kameraet

 

http://www.xd.no/asp/info.asp?p=30781&l=3&...13&likepattern=

 

D har de tingene jeg var ute etter:

-DV inn/ut

-Er veldig lite å lett

-Helt kurant menysystem

-Infrarød nightshot, som fungerer meget bra, såfremt man ikke er for langt unna objektene (i stummende mørke).

-Kvaliteten på opptaket er helt kurant

-Innebygd linsecap  :thumbup:

-Null motorstøy på opptakene

 

Har hatt dette i 2 uker nå, er fornøyd. D eneste jeg savner litt er 22X zoomen til 750i (jeg hadde tenkt å kjøpe dette egentlig) Neste nå er extra infrarødt lys som kan lyse 30 m! Og større batteri, d blir saker d!  :thumbup:

 

Hvis du er ute etter stillbildekvalitet og muligheten til å ta slike er ikke dette kameraet for deg, da kan du se på HC40 modellen f.eks.

Takk for det svaret... Så ut som et kult og ålreit kamera... ;) Men har du sett noen tester av det? eller kan du legge ut noen småsnutter/bilder som er tatt med kameraet... Send over MSN ellernoe....

 

Jeg vil gjerne ha svar i dag... Tenkte å bestille NÅ SNART:P

Takk uansett :thumbup:

Endret av Stikzen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva med dette: http://www.nomatica.com/index.asp?Devise=N...nance=kelkoo_no . . . ???

 

Noen som har erfaring med dette?

Du henviser til en side NOMATICA.COM

 

Har du eller andre handlet her før, og hvilke arfaringer dere da.

 

Ser de har Panasonic NV-GS200 til kr. 9238 + 24% moms = 11455

Dette er 2000 billigere enn det ligg til salgs hos komplett, eller er det noen annet som kommer i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...