Stikzen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hey... Jeg bare lurer på om dette kameraet (Canon MV750i) er noe å bruke penger på: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124464&cks=PRL Det ligger i en ålreit prisklasse. Hvis det ikke er noe spesielt, kan jeg gjerne få noen andre alternativer Takker for alle svar! Endret 27. mai 2004 av Stikzen Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 her er en test på kameraet... det er 2 kameraer i 1 test... jeg skal kjøpe meg kanskje det andre der.... men du får se selv og se hvem du liker best.... Velkomen til forumet Stikzen Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) her er en test på kameraet... det er 2 kameraer i 1 test... jeg skal kjøpe meg kanskje det andre der.... men du får se selv og se hvem du liker best.... Velkomen til forumet Stikzen Har sett på det kameraet oxo:P Men jeg tenkte meg et annet enn deg f.eks. Liker å ha mye zoom, lang levetid osv... Der kom jo MV750i best ut av de to i testen... Noen forslag på evnt. andre kameraer i 4000-6000 klassen? Eller er MV750i bra nok? Jeg tenkte meg å filme litt i fart, filme når det er litt mørkt osv... Hvis noen har erfaringer med det så hadde det vært fint om dere kunne lagt ut noen billige og "bra" ålreite kameraer Endret 27. mai 2004 av Stikzen Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Hei Jeg har nettopp kjøpt dette kameraet http://www.xd.no/asp/info.asp?p=30781&l=3&...13&likepattern= Svartens HC20 link^ sluttet å fungere så.. D har de tingene jeg var ute etter: -DV inn/ut -Er veldig lite å lett -Helt kurant menysystem -Infrarød nightshot, som fungerer meget bra, såfremt man ikke er for langt unna objektene (i stummende mørke). -Kvaliteten på opptaket er helt kurant -Innebygd linsecap -Null motorstøy på opptakene Har hatt dette i 2 uker nå, er fornøyd. D eneste jeg savner litt er 22X zoomen til 750i (jeg hadde tenkt å kjøpe dette egentlig) Neste nå er extra infrarødt lys som kan lyse 30 m! Og større batteri, d blir saker d! Hvis du er ute etter stillbildekvalitet og muligheten til å ta slike er ikke dette kameraet for deg, da kan du se på HC40 modellen f.eks. Endret 11. juni 2004 av ThoooR Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Hei Jeg har nettopp kjøpt dette kameraet http://www.xd.no/asp/info.asp?p=30781&l=3&...13&likepattern= D har de tingene jeg var ute etter: -DV inn/ut -Er veldig lite å lett -Helt kurant menysystem -Infrarød nightshot, som fungerer meget bra, såfremt man ikke er for langt unna objektene (i stummende mørke). -Kvaliteten på opptaket er helt kurant -Innebygd linsecap -Null motorstøy på opptakene Har hatt dette i 2 uker nå, er fornøyd. D eneste jeg savner litt er 22X zoomen til 750i (jeg hadde tenkt å kjøpe dette egentlig) Neste nå er extra infrarødt lys som kan lyse 30 m! Og større batteri, d blir saker d! Hvis du er ute etter stillbildekvalitet og muligheten til å ta slike er ikke dette kameraet for deg, da kan du se på HC40 modellen f.eks. Takk for det svaret... Så ut som et kult og ålreit kamera... Men har du sett noen tester av det? eller kan du legge ut noen småsnutter/bilder som er tatt med kameraet... Send over MSN ellernoe.... Jeg vil gjerne ha svar i dag... Tenkte å bestille NÅ SNART:P Takk uansett Endret 28. mai 2004 av Stikzen Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hva med dette: http://www.nomatica.com/index.asp?Devise=N...nance=kelkoo_no . . . ??? Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 BUMP Jeg gikk for SONY kameraet... Takk for alle innspill... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 er det norn som har erfaringer om å kjøpe fra nomatica.com....er det trygt å kjøpe der fra? Lenke til kommentar
Stikzen Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 er det norn som har erfaringer om å kjøpe fra nomatica.com....er det trygt å kjøpe der fra? Jeg bestiller ihvertfall ikke derfra... Ble advart på grunn av toll, mva osv.. alle prisene mangler jo det.. Bedre å satse på noe norsk noe Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 BUMP Jeg gikk for SONY kameraet... Takk for alle innspill... Tror d er et bra valg, synd at vi ikke fikk noen innspill fra noen Canon 750i eiere... når man først har kjøpt et kamera sitter man etterpå og lurer... "hva om..." Lenke til kommentar
sidewinder Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvilket sony kamera er det snakk om? linken funker ikke Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva med dette: http://www.nomatica.com/index.asp?Devise=N...nance=kelkoo_no . . . ??? Noen som har erfaring med dette? Du henviser til en side NOMATICA.COM Har du eller andre handlet her før, og hvilke arfaringer dere da. Ser de har Panasonic NV-GS200 til kr. 9238 + 24% moms = 11455 Dette er 2000 billigere enn det ligg til salgs hos komplett, eller er det noen annet som kommer i tillegg. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hvilket sony kamera er det snakk om? linken funker ikke Link til HC20 Må vel legge ut en ny link da... Endret 11. juni 2004 av ThoooR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå