Chosiso Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hatt tentamen nå, og alt gikk bra! tentamen var ikke så vanskelig.. gikk 11.50 Endret 29. mai 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 prøver du deg på juks? hadde engelsk tentamen i går, det var ikke noe om "All about the world" der. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Nei, ikke akkurat juks, men sånn at vi vet hvilke oppgaver vi får! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nei, ikke akkurat juks, men sånn at vi vet hvilke oppgaver vi får! Juks, med andre ord. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nei, ikke akkurat juks, men sånn at vi vet hvilke oppgaver vi får! ikke akkurat juks, men juks altså. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 han går tydeligvis i 8ende. Født i 1990.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fusk! Hadde den i fjor, men jeg holder kjeft. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hatt tentamen idag! og alt gikk bra.. var ikke vanskelig i det hele tatt! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror jeg hadde den ja, men går GK nå da så begynner å bli en stund siden. Engelsk tentamen er som regel ganske lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Heh. På økonomitentamen i år baserte faglæreren seg på en gammel eksamen med tilhørende forberedelsesdel. Det festlige var at den andre økonomilæreren på trinnet hadde delt ut denne oppgaven to uker før i sin klasse, og da vi gikk på jakt etter oppgaver å øve på kom vi over denne, som hadde identisk forberedelsesdel. Vi fikk tak i oppgavene dagen før tentamen, og på prøven dagen etter hadde store deler av klassen allerede sett oppgavene. Dette måtte selvfølgelig komme for dagen, men det var læreren som tok på seg hele skylden; faktisk berømte hun oss for å ha forbredt oss bra. Men selvsagt kunne ikke prøven vurderes som normalt. Det ærlighetspoenget jeg scoret når jeg skrev meg opp blant de som hadde sett prøven, vil jeg i ettertid påstå at ikke helt veier opp for den vippeprøven jeg nå må ha. Men for en observant slask, er det ofte en mulighet til stille ekstra godt forbredt... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis skolen faktisk gjenbruker en gammel prøve og fyren finner denne på ærlig måte, hvorfor i all fredens land og rike påstår folk at dette er fusk? Ja, hvis han skriver eller kopierer en besvarelse på forhånd og tar den med seg er det fusk. Hvis han legger den igjen hjemme har han forberedt seg godt. Alvorlig talt... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg hadde engelsk tentamen i går, men det var ikke noe om "all about the world" Det var forestten utrolig enkel tentamen. Alle var ferdig en time får de kunne gå altså, 10.30 Lykke til med tentamen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det var forestten utrolig enkel tentamen. Alle var ferdig en time får de kunne gå altså, 10.30 Jeg gleder meg virkelig til å høre resultatene fra den tentamen. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 fint at alt endte bra! til de som går på v.g.s og skal ha tentamen, besøk siden: http://www.oysk.com/skole/index.html den har hjulpet meg ivertfall 2 ganger Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det var forestten utrolig enkel tentamen. Alle var ferdig en time får de kunne gå altså, 10.30 Jeg gleder meg virkelig til å høre resultatene fra den tentamen. haha.. jeg å..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå