Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare legge til at Logitech Mouseman Dual Optical fungerer perfekt med denne matten. Har to kamerater med icemat og han ene har dual optical. Jeg foretrekker personlig fUnc 1030, men det er en personlig mening..

Najs andmeldelse forresten :smile:.

 

(Har ikke sett deg i cs på lenge Macint0sh, vi må ta en rematch snart, siden vi har endelig fått tacs på nuke :grin:..)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-11 17:52, zimen skrev:

Må bare legge til at Logitech Mouseman Dual Optical fungerer perfekt med denne matten. Har to kamerater med icemat og han ene har dual optical. Jeg foretrekker personlig fUnc 1030, men det er en personlig mening..

Najs andmeldelse forresten :smile:.


(Har ikke sett deg i cs på lenge Macint0sh, vi må ta en rematch snart, siden vi har endelig fått tacs på nuke
:grin:
..)


 

Jeg spiller fortsatt mye, og vi har store ting på gang :smile: Vi tar gjerne en rematch, du får stikke innom #nSo så skal vi nok ordne noe.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-11 19:41, zimen skrev:

Når kommer steelpad reviewen forresten? Jeg gleder meg til konklusjonen av alle sammen.. Selv om jeg ikke kommer til å bytte ut fUnc'en uansett..


 

Snart :smile: Etter helgen en gang er det mest konkrete jeg kan si. Jeg er rødruss nå vet du, mye å stresse med :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 13:06, nemetiss skrev:

Spiller du på public servere, Mac ?


 

Ja, jeg spiller mye public. Du finner meg som oftest på Gamesurf Community Server (du finner informasjon på Gamesurf sin hjemmeside. Ellers spiller jeg en del på GS#2 og GS#3. Jeg spiller også aktivt i en clan som heter Norwegian Secret Ops. Du kan finne oss på #nSo @ Qnet.

 

_________________

Erik Jørgensen

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-04-12 14:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 17:01, zimen skrev:

TnX er jo ingen utfordring i det hele tatt da. Alle er letteide mesteparten av tiden. Samme med de fleste GS serverene.. GS 1-4 er noen ganger litt vanskelig, men resten er bare uff.. Den eneste treningen er på gsc, alle andre steder er bare for morro
:grin:


 

Enig. GSC er vel det eneste stedet du kan finne team-nor public :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 17:01, zimen skrev:

TnX er jo ingen utfordring i det hele tatt da. Alle er letteide mesteparten av tiden. Samme med de fleste GS serverene.. GS 1-4 er noen ganger litt vanskelig, men resten er bare uff.. Den eneste treningen er på gsc, alle andre steder er bare for morro
:grin:


 

Merkelig definisjon av trening du har.

Etter all "reklamen" på de normale GS serverne, som blant annet "spill med de beste, spill på GSC", og "alle fremtidige compoer vil være på GSC", har GSC tiltrukket seg noe helt utrolig mye n00bs og lamere.

 

Sist gang (og sannsynligvis aller siste gang) jeg spilte på GSC, kom jeg på lag med en som kalte seg ANDERS (1337 nick eller?), som var så n00b som det gikk an å få det.

På det andre laget var det 3 stykker, og vi tapte for det meste (ANDERS drepte jo absolutt ingen).

Men som om ikke det var nok, så byttet idioten(ANDERS) lag, så plutselig var det fire T mot meg, en ensom CT.

GS crew'et regner jo med at alle som spiller der vil bytte lag for å jevne ut lagene o.l., så derfor har de ikke autoteam balance på GSC serverne (tror det er derfor).

Uanz, GSC er blitt noe drit, til tider bra, men ofte noe drit. Syns det lider av det samme som hellfragger gjør/gjorde: Alle ville spille med "de beste".

Lenke til kommentar

Quote:


Hva med å legge en link til mircroplex på startsiden til gamer.no?


 

Det ville være litt urimelig i forhold til våre betalende sponsorer. Dette blir en slik avveining mellom å hjelpe leserne og være ryddige ovenfor sponsorene. Nå har jeg nevnt at mattene kan bli kjøpt hos Microplex en god del ganger, jeg føler at jeg da har forsøkt å tipse leserne så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...