Kringla' Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg får ikke formatert og innstallert win-xp. Det står "this disk uses temporary setup files". Hvordan får jeg innstallert xp igjen? Jeg har ikke disksettstasjon på pcen nå, har vært noe galt med den siden jeg fikk den for noen måneder siden. Det var ikke så mye info, men spør om alt som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har du WinXp cd så kan du formatere fra den. Den har boot funksjon. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Selvfølgelig har jeg xp cd, men når jeg putter den i skjer det samme. Kan det ha noe med at jeg startet opp innstallasjonen i xp + at jeg oppdaterte "setup files"? Hvordan kan jeg eventuelt fjerne disse filene? Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) når alt håp er ute, setter eg hardisken min i ei anna maskin og formaterer der fra. det pleier å funke. Endret 27. mai 2004 av Scix Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 boot (start opp) ifra cd-platen og velg å installere XP. Ikke start installasjonen ifra Windows. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 når alt håp er ute, setter eg hardisken min i ei anna maskin og formaterer der fra. det pleier å funke. hehe. jeg ble desperat og gjorde det Funket i alle fall Snart ferdig med å formatere Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Funket visst ikke det heller. Virker som formateringen ikke virket på en annen maskin. Prøvde å lage en partisjon i partition magic, men den lager jo aldri den partisjonen. edit: fikk innstallert xp oppå den gamle, får håpe jeg får formatert skikkelig og innstallerer winxp ENDA en gang. For et slit Endret 28. mai 2004 av Kringla' Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Du vil ALDRI klare å formatere disken så lenge du starter installasjonen ifra Windows. Klarer du ikke å starte opp fra cd-platen??? edit: innlegg nr. 750! Endret 28. mai 2004 av ob1 Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Nei, går visst ikke det, den bare går rett til win-xp. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Høres nesten ut som om du enten ikke har satt cd-rom som "first boot device" i bios, eller at du ikke "press any key to boot from cd......." , men mulig jeg tar feil. Mvh Meg. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har aldri hatt noen problemmer med å formatere og installere winxp fra cd'en. Sikker på at du har enablet oppstart av cd-rom i BIOS? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) *Slettet* grunnet problemer med svarknappen Mvh Meg. Endret 28. mai 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Du kan laste ned et program som du kan lage boot-disketter med. Du trenger 6 stk. disketter. For XP Professional Norsk For XP Home Norsk Disse kan du boote fra og starte opp installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå