LucarioX Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk!! Har forresten enda et forslag som kanskje kan brukes om en stund Hva synes du om at Microsoft lanserer Xbox 360 Elite? - Høres veldig bra ut, skal ha den - Greit, men betyr ikke så mye for meg - Spiller ingen rolle - Syntes ikke dette høres så lovende ut Kanskje ikke så bra, men kunne kanskje gått med noen modifiseringer Tusen takk for at dere valgte mitt forslag hvertfall Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har forresten enda et forslag som kanskje kan brukes om en stund Hva synes du om at Microsoft lanserer Xbox 360 Elite? You've got it! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Skal du kjøpe PS3 nå etter priskuttet og 40 GB versjonen? - Ja, nå skal jeg ha meg en 60 GB. - 40 GB versjonen er mer etter min smak. - De er fortsatt for dyre begge to for min lommebok. - Har allerede en (forslag fra zaleeeek) Endret 16. oktober 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva med: Hvor mange spill har du? - 1-5 - 6-10 - 11-15 - 16-20 - 21-25 - 26 eller flere Eller: Hvilket operativsystem bruker du? - Windows95/2000/XP/Vista - Linux - Solaris - OS X(Mac) - Irix - Andre Eller denne: Tror du sauene noen gang kommer til å ta over spillindustrien? - Ja så klart! - Nja, kansje... - Nei, det er nebbdyrenes jobb! - Ikke så lenge jeg kan hindre det! - Tuller du? Uten support fra kuene? - Vet ikke (Sorry folkens, men det var så fristende å ta med den siste der Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva motiverer deg når du spiller spill?- Grafikken - Historien - Gameplayet - Lyd/Musikk - Forgjengere - Multiplayer delen Jeg støtter den, med lengre alternativer (feks: Gameplayet hvis historien er bra) og kanskje noen flere alternativer? Eller hva med: Hva ser du etter i et spill? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvilken konsollgenerasjon er din favoritt? - 1. (Magnavox Odyssey, Pong, Coleco Telestar) - 2. (Atari 2600, Sega SG-1000) - 3. (NES, Sega Master System, Atari 7800) - 4. (SNES, Sega Genesis) - 5. (Playstation, N64, Sega Saturn) - 6. (PS2, NGC, Xbox) - 7. (Xbox 360, PS3, Wii) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 det hadde kansje vert noe vis ein kunne velge 2 eller 3 alternativer vis du har problemmer med å velge bare 1? vilket spill synas du er game of the year verdige (eller noe sånt) 1. halo 3 2. call of duty 3. mario galaxy 4. assassin creed 5. crysis eller noen andre spill vet ikkje om noen gode frå ps 3. og dei tri sistnevnte har eg aldri prøvt, men hørt at skal vere gode. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Gamer.no med videoanmeldelser? 1. Flott 2. Flopp Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Trenger man en dyr pc for å få yte spillene skikkeligt? 1. Ja 2. Nei 3. Grafikk er ikke alt Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var RPG spill bedre før? Svar alternativ: - Ja, helt åpenbart! - Nei, sjekk grafikken! - RPG spill? - Spiller bare kabal jeg. - Kan jeg få mer te? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vet ikke om denne er tatt før men: Hva er viktigst for din spillopplevelse på PC? 1. Så lenge grafikken er bra bryr jeg meg ikke [Typ Crysis] 2. En godt utført single player del [Typ Operation Flashpoint] 3. En godt utført flerspiller del [Typ Call of Duty / Battlefield] 4. Følelse av å aldri bli ferdig med spillet [Typ World of Warcraft] 5. Følelsen av å bli redd og ikke tørre å spille mere [Typ Doom 3] (Her finnes det mange spill) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hva med; Hva ville du helst hatt? #Oppfølgere #Remakes #Nye konsept #Viktigste er at det er gøy! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvilken spillekonsoll foretrekker du ? 1. Nintendo wii 2. xbox 360 2. Playstation 3 --------------------- Hvilke spill spiller du om mest om dagen 1. Call of duty 4 2. Grand theft auto IV (Har vell garantert hatt den øverste pollen før.) Endret 5. mai 2008 av cola98 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis spillstøtten var like god på alle platformer, hvilken plattform ville du brukt? 1.Linux 2.Mac 3.Windows 4.Likegyldig/annet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvilken konsollgenerasjon er din favoritt? - 1. (Magnavox Odyssey, Pong, Coleco Telestar) - 2. (Atari 2600, Sega SG-1000) - 3. (NES, Sega Master System, Atari 7800) - 4. (SNES, Sega Genesis) - 5. (Playstation, N64, Sega Saturn) - 6. (PS2, NGC, Xbox) - 7. (Xbox 360, PS3, Wii) Hvor er DC? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Vennligst forsøk å unngå en endeløs rekke med innlegg som kun melder "støtter forslaget", "enig", "+1" osv. En del innlegg er fjernet nå, og vi håper dere har forståelse for vårt ønske om å holde et visst fokus i denne tråden :-) Ellers mange takk for alle gode innspill. De blir notert, og planen er å fornye avstemningen omtrent en gang i uka. Et arkiv over tidligere avstemninger, og resultater, vil bli tilgjengelig på sikt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sorry cheif. Fikk det av en eller annen grunn for meg at dere valgte de som fikk flest "stemmer". Synes dog det burde være en del avstemninger som "hvilket spill ser du mest fremt til", "hvilket spill likte du best i fjor" etc., men det har dere vel allerede planlagt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Synes dog det burde være en del avstemninger som "hvilket spill ser du mest fremt til", "hvilket spill likte du best i fjor" etc., men det har dere vel allerede planlagt? Det er litt upraktisk å lage en meningsmåling på forsiden som skal ha godt over 250 alternativer. For selv om du kanskje bare syns 10-15 spill utpekte seg, så kan det hende en annen leser har en helt annen liste :-) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Enig. Også blir det alltid krangling og kommentarer fordi ikke "deres" spill var inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg