Jokke7 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva er det lengste du har brukt på et spill? 0-24 Timer 24-75 Timer 75-150 Timer 150-1000 Timer 1000-1500 Timer 1500+ Timer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 En avstemning som kunne være interessant er følgende: Har din Xbox 360 blitt ødelagt? Ja Nei Har ikke Xbox 360 Eventuelt: Har du måtte sende din Xbox 360 til reperasjon/support? Ja Nei Har ikke Xbox 360 Jeg har sett flere som har uttrykt sine interesse for dette. Jeg får selv følelsen av at feilprosenten på Xbox 360-en har vært en smule høy. Dette kan komme av at det er flere som klager over feil på konsollen enn dem som skryter av hvor godt den virker. Men denne undersøkelsen kan være interessant! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hvilken rase skal du være på spillet Lord ofthe ring shadow of angmar? (Spillet er ikke finansiert) Elf Elf (Dame) Dwarf (Bare mann) Hobbit Hobbit (Dame) Meneske Menneske (Dame) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Angrer du på at du kjøpte Xbox 360? #Ja #Nei #Venter på andre konsoller #Holder meg til PC Er PlayStation 3 for dyr? #Ja #Nei #Ja, men skal ha den uansett #Nei, ikke med tanke på alt som følger med Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Denne skal jeg ha!56% Kontrollen virker litt upresis 11% God grafikk er også viktig 14% Forventet mer revolusjon 17% Denne var litt dårlig. Følte at jeg måtte svare denne må jeg ha. Her hadde vi trengt: ''Et ikke værst'' svar. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Hva vil du ha mer av på Gamer.no: # Omtaler # Artikler # Nyheter # Previews # Konkurranser # Gamer.no er perfekt fra før La ut en variant av denne nå :-) En avstemning som kunne være interessant er følgende: Har du måtte sende din Xbox 360 til reperasjon/support? Ja Nei Har ikke Xbox 360 Takk for godt forslag. Kjørte som du sikkert la merke til en tilsvarende undersøkelse en uke inntil i dag. Hvilken rase skal du være på spillet Lord ofthe ring shadow of angmar? (Spillet er ikke finansiert) Elf Elf (Dame) Dwarf (Bare mann) Hobbit Hobbit (Dame) Meneske Menneske (Dame) Dette blir litt mange alternativer (jamfør begrensningen på seks som jeg har vært inne på tidligere). I tillegg er dette strengt tatt ikke en spesielt interessant avstemning for folk flest. Beklager. Angrer du på at du kjøpte Xbox 360? #Ja #Nei #Venter på andre konsoller #Holder meg til PC Kanskje litt negativt ladet spørsmål. Tror det i så fall er bedre å vinkle det slik: Hvor fornøyd er du med Xbox 360? Veldig fornøyd Middels fornøyd Ikke fornøyd Har ikke Xbox 360 Vil ikke ha konsoll Kan legge ut denne når det har gått noen uker fra den Xbox 360-avstemningen vi nettopp avsluttet. Takk for forslag. Er PlayStation 3 for dyr? #Ja #Nei #Ja, men skal ha den uansett #Nei, ikke med tanke på alt som følger med Ettersom Sony ikke har gått ut med noen prisstruktur for PlayStation 3, blir det feil å spørre om den er for dyr. Man kan i så fall heller spørre om om man syns en antydet pris på 5000 kroner er for dyrt - men da mener jeg det er like greit å vente til en offisiell prisstruktur er klar. Denne skal jeg ha!56% Kontrollen virker litt upresis 11% God grafikk er også viktig 14% Forventet mer revolusjon 17% Denne var litt dårlig. Følte at jeg måtte svare denne må jeg ha. Her hadde vi trengt: ''Et ikke værst'' svar. Det har du nok rett i. Tas til etterretning :-) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har et forslag. Har du rare ansiktsuttrykk når du spiller? - Ja, jeg har slått venner ut av bevisthet på grunn av rykkninger. - Jeg ser ut som Arnold på lykkepiller. - Nja liker heller å skrike ut av sinne. - Jeg er Mr. Cool, noe mer du ville? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 mitt forslag (sikkret kommet før, men har ikke vært borti det) - Årets Gamer - Folk nominerer (ikke seg selv så klart) - Folk stemmer i flere kvalifikasjonsrunder - En vinner Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blir PlayStation 3 for dyr (veil. 500-600 Euro)? Kjøper PS3 uansett pris Nei, mye for pengene Litt, avventer kjøp Ja, den er overpriset Kva om ein meiner at den er om lag passeleg prisa, då? "Kjøper PS3 uansett pris" passar ikkje...og "Nei, mye for pengene" passar heller ikkje heilt. Eller kva om ein synest den er dyr, men skal den likevel? Synest ikkje dette var heilt gode svaralternativ. Dei verkar litt leiande. Dei to nei-svara har relativt sterke tilleggsutsagn: at ein skal kjøpe UANSETT pris, og at ein synest ein får mykje for pengane. Dei to ja-svara er mykje meir nøytrale. Det eine er eit nøkternt "ja, litt", og det andre er eit fullstendig nøytralt "ja". Kay Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvilken Konsoll har du? -x-box -x-box 360 -ps2 -Gc -ps1 Et nyere utvalg av konsoller. og en annen Hvilken Konsoll skal du kjøpe: Nintendo Wii Ps3 Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Hvilken spillsjanger egner seg best på konsoll? Skytespill (Half Life, Call of Duty, Halo) Rollespill (Final Fantasy, Oblivion) Action/eventyr (Zelda, GTA, Metal Gear Solid, Mario, God of War) Strategispill (Battle for Middle-earth) Bilspill (Gran Turismo, Forza Motorsport, MotoGP) Sportsspill (FIFA, Madden, PGA Tour) Partyspill (Singstar, Buzz, Guitar Hero) Slåssespill (Tekken, Virtua Fighter, Soul Calibur) Andre småspill (Tetris, LocoRoco, Big Brain Academy) Kan muligens droppe kategoriene "skytespill" og "strategispill", da de fleste vil innrømme at PCens mus-og-tastatur-løsning er overlegen. Endret 22. september 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kan muligens droppe kategoriene "skytespill" og "strategispill", da de fleste vil innrømme at PCens mus-og-tastatur-løsning er overlegen. 6911618[/snapback] Vet ikke helt det du.. Halo er ganske greit på xbox da .. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Denne kunne like godt vært puttet i underforumet World of Warcraft, siden det er kun det spillet spørreundersøkelsen gjelder. Hensikten er å få en liten oversikt over hvor mangen norske gamere som kommer til å fortsette å spille dette spillet. Det er nå en del Beta-nøkler ute, og det mangler ikke info om hvordan denne expansion kommer til å bli. TBC er antatt å bli lansert i midten av Januar. Forslag: Hva kommer du til å gjøre når Blizzard gir ut World of Warcraft: The Burning Crusade? -Jeg kjøper selvfølgelig dette også. -Jeg kommer til å slutte med WoW når det blir lansert. -Jeg har sluttet med WoW, men skal kjøpe dette. -Jeg har sluttet med WoW, og kommer ikke til å kjøpe dette. -Aldri rørt WoW, og kommer ikke til å gjøre det i nær fremtid. Fysj. Lenke til kommentar
maren_a Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva med å undersøke fordelingen på kjønn blant brukerne av Gamer.no. Mann eller kvinne? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva med denne: Hvilen spill konsoll tror du at vil selge best? PS3 Xbox 360 Nintendo Wii Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva motiverer deg når du spiller spill? - Grafikken - Historien - Gameplayet - Lyd/Musikk - Forgjengere - Multiplayer delen Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hva med en undersøkelse på: "Kjøper du eller laster du ned spillene dine" -Kjøper alltid -Laster alltid ned -Kjøper nesten alle spillene mine -Laster ned nesten alle spillene mine -Varierer Eller noe slikt... Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hva med en undersøkelse på: "Kjøper du eller laster du ned spillene dine" Det er ingen motsetninger mellom det å kjøpe og laste ned et spill - ettersom mange spill kjøpes digitalt (Steam, GamersGate, Telltale osv.) Så det blir litt feil å vinkle det slik du gjør. Men vi kan godt gjøre en undersøkelse om piratkopiering, og så senere en undersøkelse om hvor man kjøper spillene sine. Vi har gjort noe lignende før, men det er lenge siden, så det er greit med en liten oppdatering. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva med denne når PS3 kommer: Fikk du tak i en PS3: - Ja - Nei, det var utsolgt - Skal ikke ha PS3 før prisen synker - Skal nok aldri ha PS3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hva med denne når PS3 kommer: Fikk du tak i en PS3: - Ja - Nei, det var utsolgt - Skal ikke ha PS3 før prisen synker - Skal nok aldri ha PS3 8174895[/snapback] Godt forslag, og som du ser ligger det ute en litt modifisert versjon nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg