tor_erik Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kommer du til å følge godt med på hva som rører seg på E3 2005? - Selvfølgelig! - Får med meg det viktigste! - Tar det litt etter hvert... - Hva tar du meg for, en nerd? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvilken håndholdt vil du ha Nintendo DS Playstation Portable Gizmondo Alle tre! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 legger du inn modifikasjoner til spillene dine? - Nei, det ødelegger det orginale gameplayet - Nei, jeg spiller bare på konsoll - Ja, men bare hvis de er ferdig utviklet og testet - Ja, tester de fleste beta-mods som kommer Denne voten kan bli litt feil da jeg ikke tenker på "total conversions" hvor hele spillet blir radikalt forandret eller rett og slett til et nytt spill, men på spill som morrowind hvor du kan legge til nytt innhold og endre måten verden oppfører seg på Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Battlefield 2 er: Bedre enn forventet Som forventet Dårligere enn jeg håpet Ikke testet ennå Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Når jeg spiller bilspill bruker jeg: *Ratt og pedaler *Gamepad *Tastatur *Mus (Tror mus brukes i Live for Speed.) Lenke til kommentar
Valle.sz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvor ofte spiller du i månden ? *30 min *1.t *2t osv. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvilket MMORPG spiller du? - WoW - GW - Lineage 2 - Eve Online - <sett inn MMORPG> - Spiller ikke MMORPG Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Vet ikke om dere har hatt en lignende avstemmning før, men kjører ivei alikevel: Hvilken Nintnedo konsoll er deres favoritt? NES SNES Virtual Boy Nintendo 64 Gamecube Har ikke prøvd noen av dem Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Takk for gode forslag Kjet!l^ og Mongo FuRY. Fortsett å spe på! :-) Hvilken Nintnedo konsoll er deres favoritt? NES, SNES, Virtual Boy, Nintendo 64, Gamecube, Har ikke prøvd noen av dem Her bør vi også ha med GBA og DS, og da blir det for mange alternativer. Vi jobber med å lage avstemningen litt mer dynamisk, slik at vi kan ha flere (og færre avstemninger), men akkurat nå må det være mellom 4 og 6. Hvilket MMORPG spiller du? - WoW - GW - Lineage 2 - Eve Online - <sett inn MMORPG> - Spiller ikke MMORPG Det blir feil å plukke ut noen få MMORPG-titler på denne måten. Veldig mange vil savne sitt spill. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) TST, forstår hva du sier, men tenkte at man bare tok de "stasjonære" konsollene i denne pollen, og så tok man de håndholdte i neste poll. Da ville man ende opp med noe slikt: Hvilken "stasjonære" Nintendo-konsoll er din favoritt: NES SNES Virutal Boy Nintendo 64 Gamecube Har ikke prøvd noen av dem Hvilken håndholdte Nintendo-konsoll er din favoritt: Gameboy Gameboy Color Gameboy Advanced Nintendo DS Har ikke prøvd noen av dem Jeg synes at de stasjonære konsollene er noe annet en de håndholdte og ville helst ikke baldnet dem. Dette er dog min mening Endret 21. juli 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Prøver å komme med et forslag her. Er bare å legge til noe eller redigere valgene hvis det er noe rart eller noe som mangler, er litt trøtt nå hehe. Når kommer du til å kjøpe nestegenerasjons konsoll? - Med en gang det kommer ut - Så fort det faller litt i pris - Holder meg til denne generasjonen så lenge - Spiller bare på PC Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ser at mitt forslag til avstemning ble brukt, ble et smil på meg når jeg så det. Så jeg føler meg bra og prøver meg på et nytt, vet ikke om det har blitt tatt før, men men. Hvilken håndholdte konsoll foretrekker du? - Playstation Portable - Nintendo Dual Screen - Eldre Nintendo (GameBoy, Advance osv.) - Mobiltelefon (*) - Bruker ikke håndholdte konsoller... * Vet at mobiltelefon ikke er en konsoll, men man kan laste ned spill til den og spille på den. Kan godt ta den vekk, men tenkte hvorfor ikke ta den med. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Vi hadde en nesten lik avstemning i februar, hvor vi spurte "Hvilken konsoll vil du helst ha i hånden?" Alternativene den gang var Sony PSP, Nintendo DS, N-Gage, Gizmondo, Ingen av dem. Tenkte meg det var mulig at dere hadde hatt den før. Men var ikke helt sikker på om det var dere eller en annen side som hadde hatt det. Men men, det går jo bra det. Edit: Ser forresten også at noen lengre oppe i tråden kom med lignende forslag. Jeg burde ha lest litt gjennom tråden kanskje... Endret 8. september 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvilket MMORPG spiller du? - World of Warcraft - Guild Wars - Annet - Spiller ikke MMORPG spill Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hvilket pc spill gleder du deg mest til dette året? - F.e.a.r - Black And White 2 - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Quake IV - Annet Endret 6. oktober 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Her er et forslag: Hvor pleier du å laste ned demoer/videoer/patcher - Gamershell - Filefront - 3D Gamers - Worthplaying - Gamer.no - Andre sider Her er et til: Hvor mange demoer laster du ned i uken - 1 - 2 - 3 - 4 - Flere - Færre Da var det ordnet Endret 28. november 2005 av tommy t Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Isåfall, må det også være et "Mindre" alternativ. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hva står på julegavelista? Spill Xbox 360 PSP DS PC-utstyr Annet Endret 21. desember 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Hva står på julegavelista? Spill Xbox 360 PSP DS PC-utstyr Annet 5320217[/snapback] Fint forslag, men la ut ny avstemning noen timer før du foreslo dette. Det blir litt tidlig å bytte avstemning om få dager (ønsker gjerne et litt representativt utvalg), og da er det dessuten for sent med denne :-) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva vil du ha mer av på Gamer.no: # Omtaler # Artikler # Nyheter # Previews # Konkurranser # Gamer.no er perfekt fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg