DrXyrus Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva er viktigst når det gjelder spill? 1. Grafikk 2. Spillbarhet 3. Varighet 4. Igjenspillingsverdi 5. Nytenkning 6. Multiplayer del Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hvilken HL2 pakke kjøpte du \ skal du kjøpe: 1.Bronze 2.Silver 3.Gold 4. Skal kjøpe vanlig utgave i butikk \ har forhånds bestilt (butikk \ nettbutikk) 5. Skal kjøpe Collectors Edition (butikk (?) \ nettbutikk) 6. Skal ikke ha HL2 idet hele tatt bare forandre på skrivemåten min hvis dere lager poll av det, klarte ikke å forklare det så bra.. Kunne en mod vennligst gi noen tilbakemelding på om de kan lage en poll av det?? Endret 31. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Bluben Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvor Irritert er du på KE Media 1. Skal spille GTA, lære meg noen triks og teste på dem 2. De burde gi seg som importør 3. Skulle hatt ett spark bak hele gjengen 4. Jeg holder meg nøytral 5. De er knall! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 En jeg hadde fått store problemer med å velge et alternativ på: HVILKET ADVENTURE-SPILL FRA LUCAS ARTS LIKER (ev. LIKTE) DU BEST? 1. Monkey Island 2. Monkey Island 2 (LeChuck's Revenge) 3. Sam and Max: Hit the Road 4. Day of the Tentacle 5. Indiana Jones and the Fate of Atlantis 6. Grim Fandango Kunne selvsagt tatt med atskillig flere her, men disse representerer et lite utvalg av de spillene jeg selv liker best. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Har du tenkt å kjøpe \ har du kjøpt GTA San Andreas? 1. Ja har seff kjøpt det !! 2. Nei , men skal kjøpe det snart 3. Nei, skal ikke kjøpe det. 4. Skal kjøpe det når det kommer til PC \ Xbox (?) kom igjen mods gjør denne til en poll!! hadde vært interresant synes jeg Endret 31. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvilken HL2 pakke kjøpte du \ skal du kjøpe:1.Bronze 2.Silver 3.Gold 4. Skal kjøpe vanlig utgave i butikk \ har forhånds bestilt (butikk \ nettbutikk) 5. Skal kjøpe Collectors Edition (butikk (?) \ nettbutikk) 6. Skal ikke ha HL2 idet hele tatt bare forandre på skrivemåten min hvis dere lager poll av det, klarte ikke å forklare det så bra.. Kunne en mod vennligst gi noen tilbakemelding på om de kan lage en poll av det?? Støttes. Kunne gjerne laget en avstemming rundt dette, men nå vet jeg ikke om det er planer om å bruke denne avstemningen på forsiden. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Forslag til avstemning: "Hvilken konsoll foretrekker du å spille på? 1: PC 2: Playstation 2 3: Xbox 4: Nintendo Gamecube 5: Gameboy 6: Eldre konsoller (NES, SNES, Dreamcast)" Under "Gameboy" kan man ta med alle de forskjellige versjonene som har kommet. (GB color osv) Endret 7. november 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Går spelinga di utover lekser? -Ja, desverre -Nei, dei gjer eg først -Gjer ikkje lekser uansett -Ferdig med skule Lenke til kommentar
sunh Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvilket bilspill hittil i år er best? - Need For Speed Underground 2 - Flat-Out - Toca Race Driver 2 - Colin McRae 2005 - WRC 4 - Richard Burns Rally - Et annet Legg til flere alternativer om jeg har glemt noen store Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvilken HL2 pakke kjøpte du \ skal du kjøpe:1.Bronze 2.Silver 3.Gold 4. Skal kjøpe vanlig utgave i butikk \ har forhånds bestilt (butikk \ nettbutikk) 5. Skal kjøpe Collectors Edition (butikk (?) \ nettbutikk) 6. Skal ikke ha HL2 idet hele tatt bare forandre på skrivemåten min hvis dere lager poll av det, klarte ikke å forklare det så bra.. Kunne en mod vennligst gi noen tilbakemelding på om de kan lage en poll av det?? Støttes. Kunne gjerne laget en avstemming rundt dette, men nå vet jeg ikke om det er planer om å bruke denne avstemningen på forsiden. Takk for at dere gjorde forslaget mitt til forside poll Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvilket musemerke foretrekker du? *Microsoft *Logitech *Razer *Noname Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvilket storstortitler kjøpte du i 2004? -Half life 2 - GTA: san andreas -Halo 2 -Need for speed underground 2 Legg gjerne til noen flere, nfs: u2 var kanskje litt tynn Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Veit ikke om denna har blitt satt opp før, men jeg forslår den uansett: Hvilken neste generasjons konsoll skal du kjøpe deg? 1) Xbox2 2) Playstation3 3) Gamecube2 (?) 4) Alle sammen 5) Ingen av dem Lenke til kommentar
zvane Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er du ein dårleg taper? -Nei, eg liker faktisk å tape, gleda i ansiktet til vinnaren er ein seier i seg sjølv -Nokon gonger må ein jo tape med vilje for at ikkje dei andre skal klikke mongo -Eg vinner og taper med same sinn -Kanskje bittelitt... -Din %#¤£$ n00b! Eg skal roxxor haxxor osb. PS. litt lange svaralternativ kanskje? Håper ikkje det. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ha en avstemning på beste nettspill side. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Slenger ut eit forslag om beste gaming matte! *fUnc *Ratpadz *QPAD *Steelpad *IceMat *Everglide *eXactMat Har ikkje lest heile posten... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Er du blitt mer aggressiv/utålmodig/glefsete av å spille dataspill ? * mer blod mer blod * jeg er nettopp blitt tatt opp til FSK * ja definitivt *litt kanskje * nei, seff ikke er du døv eller *jeg er pasifist, jeg hater militæret altså, jeg er en skikkelig feiging og pyse edit: sånn da er jeg nede i seks alternativer Endret 11. februar 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvilken musematte bruker du? * fUnc sUrface 1030 * Q-PAD * Steelpad * IceMat * Corepad * Razer eXactmat Hvilken mus bruker du? * Razer Diamondback * Logitech MX510 * Logitech MX518 * Logitech MX1000 * Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 * Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 Sikkert noen som har postet det før, men jeg støtter de forslagene! Til Gamer.no: Det hadde vært greit hvis dere hadde en knapp der man kunne se alle avstemningene dere har hatt. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 skal du ha PSP? -Ja, seff -Nope, kjøper den nye nintendon -Bryr meg ikke om håndholdte spillmaskiner -Hva er PSP? kunne vel funke detta..? Lenke til kommentar
brd Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 kva er best? -cs -cs:s -spiller ikkje cs -hater cs så hardt -samma det. cs er ikkje alt som finst i verda - liker dem begge har ikkje lest heile posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg